21 aug. 2013

Just UPDATE: essence Time for Romance sau Don't try this at home!




Hello, ladies!

V-am prezentat recent, în această postare, variaţiuni pe aceeaşi temă pentru sclipicioasa şi îmbietoarea ojă essence, Time for Romance! Ei bine, s-a impus să fac un update postării, vă recomand să-l citiţi, poate fi realmente util!!!


Între timp, să ştiţi că eu mă lupt cu cealaltă postare anunţată, pe aceeaşi temă a repausului vocal total! Îmi dă bătăi de cap şi aceasta!:P Dacă mă supăr, trec imediat pe un review...:)) Am atâtea pe care le vizez!

Am început deja să mă pregătesc sufleteşte (şi  nu numai) pentru şcoală; de săptămâna viitoare voi merge; aterizez lin, îmi pregătesc sala de clasă (măcar puţin, aşa!); fiind şcoală particulară,  copiii vin din data de 2 septembrie, mereu începem cu un avans; m-am uitat puţin prin folderele cu poze,  m-a cuprins  o oarecare nostalgie;  vreau să vă arăt două dintre aceste fotografii:

Ei sunt o parte dintre colegii mei, îi revăd curând! Să nu se supere pe mine aceia care mă citesc dar numai astfel mi-am dat seama că mi-e dor de ei!:P

Această frumoasă doamnă care o îmbrăţişează pe Dia - cu fermitate :)),  asigură zilnic hrana a circa 100 de oameni! Mie îmi pare eroină, sincer! 


Mă opresc. Am vrut doar un update şi iată cum mă lungesc la vorbă, hmm!:)
Kisseeeeesss!
Aveţi grijă de voi, ok?:)


Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com