30 aug. 2013

Fun Beauty TAG

Hello, ladies!

Ce faceţi voi, cum vă simţiţi?:)
Eu am avut senzaţia, săptămâna aceasta,  că sunt tot timpul obosită, somnoroasă; m-am mobilizat destul de greu pentru orice! Probabil că e de vină schimbarea bruscă a vremii sau, mai degrabă, faptul că am nevoie de timp să intru pe un alt ritm!

Tag-ul, în general,  e un fel de postare de "încălzire"; prin urmare, pentru a alunga amorţeala, haideţi să completăm unul care mai e şi amuzant!


De cum l-am citit la Cristina Pavel, mi-am spus că vreau şi eu! Apetitul deschis a fost confirmat ulterior căci am văzut şi răspunsurile Andreei, ale Deenei...Gata, să înceapă interviul!!!


1.Mergi la întâlnire și ai la dispoziție doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse folosești în acest caz? 
Nu-mi convine deloc situaţia, la mine durează circa jumătate de oră această operaţiune, sunt precum miresele. :P Dar, nevoită fiind, voi mârâi puţin şi mă voi adapta astfel: fond de ten, rimel, gloss/ruj. Cine mă vede,  să se mulţumească cu atât, alta mai bună n-am de unde!:)


 2. Alege un trend – ”ochi de pisică” , un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene?
Vai de mine!!! Cu gene false sub formă de pene trebuie să mă sedaţi pentru a mă vedea! Dacă sunt  exagerați, m-aţi pierdut de muşteriu şi la "ochii de pisică"... Prin eliminare, ne-a rămas blush-ul cel roz super hot! Girlish!

3. Dacă ar trebui să renunți la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunți la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege?
Hmmm, asta e întrebare capcană! Păi dacă aş opta pentru cele de machiaj, cum m-aş demachia în săptămâna cu pricina? Nici vorbă, nu accept târgul ăsta! Aleg din start produsele de îngrijire, chit că nu ies din casă două luni!:))

4. Ce produse de machiaj nu îți lipsesc din poșetă?
Rujul, gloss-ul...Pe altele le port numai la un eveniment, într-o situaţie în care se justifică să le transport după mine!
 
5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?
Da, bună întrebare...Ar fi câteva la care revin mereu: crema lift-ultra activă Aslavital, crema contur ochi Aslavital, loţiunea micelară Bioderma Sensibio, fondul de ten  Revlon Colorstay, rujurile NYX (aici îmi puteţi vedea colecţia; bonus: swatch-uri pe buze!), blush-urile cremă NYX.

6. Smokey eyes sau buze roșii?
Buze roşii, fără dubiu! Nu ştiu să-mi fac smokey eyes; teoretic, ar trebui să ma avantajeze dar, când am riscat eu aşa ceva, mi-a fost frică să mă privesc prea mult în oglindă. :P

7. Ruj sau lip gloss?
Rujul e ruj!!! Rămâne rege!

8. S-a întâmplat să ajungi să iubești la nebunie niște produse care nu te așteptai să îți placă?
Pfff, să mă gândesc... n-aş vrea să răspund impulsiv! Nu, nu s-a întâmplat...Doar situaţia inversă e valabilă!

Eu mi-s gata! Voi??? Păi înţelegerea a fost să completăm un tag! 
Vă invit ceremonios să răspundeţi în comentariile voastre măcar uneia dintre întrebări; aveţi libertate de alegere; chiar sunt curioasă pentru ce veţi opta!
Fetele care "stăpânesc" peste un blog  sunt invitate şi ele să intre-n horă! :)

Să înceapă weekend-ul şi să ne bucurăm de el!!!
Pupiceeei!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com