17 iul. 2013

OOTD (puzzle) : Feeling good...Despicable me


Helloooooo!

Ce faceti, fete dragi? Va era dor de un outfit-puzzle?:)
In postarea trecuta (cea mult asteptata, cu darurile primite la aniversare) va anuntam ca va prezint curand o tinuta in care port acea bluza alba,  cu volanase; cum fotografiile erau la panda, in folder, pe principiul " Ce-i in mana, nu-i minciuna!", iata-ma-s!:))

M-am simtit foarte bine purtand aceasta combinatie, recent, intr-o zi in care soarele s-a vrut a fi rezonabil! E genul de tinuta in care ma simt feminina si, in acelasi timp, am libertate de miscare, imi da senzatie de confort. 

Dragul si rabdatorul meu  fotograf   sot a "marait" putin auzind ca eu as vrea  si niste poze pentru o postare dar si-a revenit rapid!:)) Mai mult, a fost foarte cooperant si ii multumesc! Probabil ca a contat si faptul ca eu deja ochisem locul potrivit pentru shooting. A fost chiar placut si relaxant! Cred ca acesta e un exercitiu bun pentru orice fata care nu se simte tocmai in largul sau in fata obiectivului camerei foto. Te acomodezi usor-usor si inveti sa manifesti mai multa dezinvoltura!

Inainte de a derula pozele, sa va spun ce am purtat:
- jeans Dolce&Gabanna
- bluza: no name
- sandale Clarette (le-ati mai vazut in postarea despre tinuta purtata de Revelion, aici)
- ceas Fossil
- pe unghii: OPI - A Roll in Hague
- pe buze: Soft Matte Lip Cream, nuanta Amsterdam - NYX (review aici!)

*CLICK pe poze pentru a le vizualiza mai bine!











That's all, girls!:)

Ma intrebam...in ce fel de tinute va simtiti voi cel mai bine, in largul vostru? Puteti sa-mi descrieti, pe scurt? As fi curioasa sa aflu!

Pupici!
Nu uitati sa zambiti!:)

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com