29 mai 2013

Review: Holika Holika Petit BB Cream

Buna, fetelor!:)

M-ati rugat cu ceva timp in urma sa scriu acest review; a durat atat de mult deoarece am tot  dorit sa-i dau sanse acestui produs. Ei bine, rabdarea si timpul s-au terminat, sunt pe deplin edificata!

L-am cumparat de pe e-bay in doua variante: Clearing si Essential, fiecare dintre ele avand pretul de circa 7 $ - pret rezonabil.


Am decis sa va vorbesc despre ambele, comparativ, consider ca e mai eficient si mai util in acest fel.

Varianta Essential contine caviar si colagen marin, promite sa hidrateze si sa redea elasticitatea si luminozitatea tenului cu imperfectiuni, ajutand si la rezolvarea problemelor unui ten acneic.

Varianta Clearing, destinata tenului gras,  contine extract de arbore de ceai, promite  sa matifieze tenul,  sa regleze excesul de sebum, fiind indicat pentru pielea cu probleme, cu imperfectiuni, cu aspect denivelat.


Cele doua se potrivesc tipului meu de ten (mixt, cu tendinta acneica, cu urme lasate de cosuri, cu pete rosiatice).  Achizitionandu-le, mi-am spus ca voi economisi timp  (acum stiu ca n-am gandit bine!) caci BB Cream-ul imi permite sa omit etapa care implica aplicarea unei creme hidratante/nutritive, crema baza pentru aplicarea unui machiaj si ca, totodata, ma voi  bucura de macar o parte din binecunoscutele beneficii aduse de un astfel de produs:
-  netezirea tenului si obtinerea unui aspect uniform, fără pori dilatati;
- mascarea imperfecţiunilor, punctelor si petelor roşii, semnelor de oboseală, cearcănelor sau ridurilor fine;
- luminozitate şi revitalizare a tenului;
- hidratarea tenului;
- protejarea pielii impotriva radiaţiilor solare.

Si-acum...impresiile mele exprimate in urma folosirii indelungate, in mod repetat, a acestor BB Cream-uri!

Bile albe acordate datorita faptului ca:
- ambele contin SPF 30;
- textura este una destul de densa, mai ales cea a variantei Essential, dar fina;
*stanga, Essential - dreapta, Clearing:


- e necesara aplicarea unei cantitati mici de produs, altfel te trezesti cu un surplus care iti va da batai de cap;
- se intinde usor, frumos (mai ales Essential) si uniformizeaza nuanta tenului in mod evident;


- hidrateaza bine (mai ales varianta Essential, care si promite acest lucru!);
- se adapteaza in scurt timp nuantei pielii si arata natural pe ten;
- uimeste prin puterea mare de acoperire.

*Intre noi fiind vorba, detest sa prezint fotografiile acestea insa ma mobilizeaza gandul ca va pot ajuta sa va formati o parere mai clara despre cum arata produsul pe ten!
Before/After (purtand varianta Essential)




Bile negre acordate din urmatoarele cauze:
- varianta Clearing (care promite matifiere) matifiaza pentru cel mult doua ore; apoi,  luceste paradisiac;
- aceeasi varianta Clearing face (cel putin pentru mine) ca orice linie subtire, rid mai mult sau mai putin fin sa para de-a dreptul un rid profund (imediat dupa aplicare se intampla astfel!);
- varianta Essential arata mult mai natural pe ten insa se strange in  ridurile fine (fara a le evidentia, totusi!);
- ambele variante se iau de pe ten intr-o mare veselie - daca atingi fata cu mana, daca atingi cu fata imbracamintea, daca iti trece cineva mana peste fata va avea senzatia neplacuta ca ti-a luat "tencuiala", ecranul telefonului poti considera ca nu-l mai ai, nu-l mai vezi!!!:))
-  pe termen lung, mie imi incarca porii.

Concluzionand:
Chiar de-ar face toate minunile lumii pentru ten acest produs, eu nu il mai doresc; e un disconfort sa il aplici si sa stai cu gandul ca trebuie sa-l mai intinzi pe ici-colo din cand in cand, sa intinda ceilalti mana, spontan, pentru a ti-l netezi, sa ai senzatia ca se ia si pe aerul din jur! Important: eu nu l-am fixat cu pudra caci nu folosesc; nu stiu cum s-ar prezenta in acest caz. Daca vi-l recomand? Nu. Poate doar daca aveti un ten care n-are urma de rid si n-ar avea unde sa-si faca loc pentru a se strange inestetic, doar daca doriti un produs care sa va salveze pe moment, sa-l aplicati rapid, sa nu respectati pasii firesti ai unui machiaj, doar daca doriti sa va uniformizeze nuanta tenului, sa camufleze unele probleme dar sa aveti,  permanent, grija de a verifica si de a retusa.

In mod cert, pentru tenul meu nu este potrivit acest produs; poate pentru alte tenuri; cred ca tonul meu ar fi trebuit sa fie unul mai ponderat insa chiar aveam asteptari de la el si m-a dezamagit prin acele minusuri majore pe care le are.

De precizat ca nu am incercat BB Cream-uri ale altor branduri (europene/asiatice) incat sa am termen de comparatie; am aplicat doar o mostra de BB Cream Lioele si acela mi-a parut de mult mai buna calitate, era o diferenta vizibila; dar a fost doar o mostra, nu pot formula o opinie doar pe baza unei singure utilizari; poate voi incerca si Misha BB Cream insa e nevoie sa mai curga apa pe Dunare si sa uit supararea provocata de Holika Holika.:))

Sper ca veti considera util review-ul si ca va va ajuta sa va orientati cand aveti de facut o astfel de alegere! Daca aveti intreb, dati de stire, va raspund cu drag!

Voi ati folosit acest produs? Aveti alta impresie despre el?
Ce BB Cream v-a impresionat in asa masura incat l-ati recomanda?

Pe curand, sper!
Kisses!
                                                                                                                                           Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com