11 mai 2013

NOTW: OPI - Lucy or Lucky?:)

Hello, ladies!

Saptamana aceasta, miercuri,  mi-am lasat cele 20 de unghii pe seama manichiuristei caci era imperios necesara interventia cuiva scolit in acest domeniu! V-am mai spus ca ma ocup singura de unghiile mele insa, la un interval de timp (mai mare sau mai mic, in functie de sezon, de buget, de diverse circumstante) dau un telefon, fac o programare si merg sa mai fie netezit terenul!

De cum am luat loc pe scaunul cu pricina, ochii mei s-au lipit de o oja intr-o nuanta calda de lila! Si de inca una pe care nu v-o pot descrie!:)) Manichiurista a spus pe un ton categoric si revoltat ca pe cea de-a doua o foloseste "numai pentru babe"; nu eram in the mood for fight - caci pot avea si o astfel de dispozitie:)), asa ca am ramas la prima optiune! :)

In timp ce domnioara imi aplica oja, intreb cu o curiozitate de copil despre ce nuanta este vorba, caci imi plac denumirile ojelor OPI! Ea imi spune cu nonsalanta sa am rabdare (adevarul e ca nu putea sa intoarca sticluta de oja chiar atunci, neavand capac - nu-mi gasisem momentul optim! :P); am avut rabdare; a incheiat si a intors sticla spunand cu fermitate si tact: Lucy Lucy Lavender ! Da, daa, "Lucy"... precum cea din serialul Dallas! Intuitia imi spunea ca nu e asa desi nu a vrut sa ma minta; am stat la panda si, cand m-a scapat o clipa din ochi, am intors frumos sticluta si am citit cu satisfactie: Lucky Lucky Lavender! Yeesss!!!

Iata rezultatul!
Nuanta reala e cea din primele poze; nu e atat de intensa cum pare in ultima fotografie (care e facuta cu telefonul)...




 

Eu am tot admirat-o pe "Lucy" zilele-astea...:))
Voua va place??? Ce sa-i transmit din partea voastra?

Hug and kisses!
                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com