21 mai 2013

Meloman pentru o zi (8)

Muzica este timp sonor.
(Emil Cioran)


Alegerea de azi este o piesa muzicala interpretata de David Garrett (v-am mai spus eu despre pasiunea  mea pentru el si pentru muzica lui... mai ales pentru muzica lui - va rog sa retineti!). E o compozitie a lui Charlie Chaplin; poarta titlul Smile - foarte inspirat, din punctul meu de vedere!

Melodia aceasta imi pare a avea o veselie linistita, calda, plina de tandrete! Sotul meu, dimpotriva, o considera a fi una trista...Chestiune de perceptie, desigur!:)

Imi da o stare buna, de reverie, imi aduce in minte imagini frumoase si-un zambet! Imi place atmosfera  calda, romantica, din sala de spectacol; imi place ceea ce exprima chipurile spectatorilor, imi place cum traieste David muzica in timpul interpretarii...

Voua ce impresie va lasa, ce sentimente va trezeste acest cantec?
Auditie placuta!



O zi frumoasa tuturor! 
Nu uitati sa zambiti!:)

                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestui minunate idei  de postare...Va recomand sa  ii faceti o vizita, ascultati astfel si alte alegeri muzicale!





Recomandare pentru bloggeri Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com