7 mai 2013

Meloman pentru o zi (6)

Iubesc muzica cu patima. Muzica e pentru mine un prilej de inspiratie, dar cateodata un motiv de durere. (Gala Galaction)



Astazi am fost in contratimp cu toate cele...N-am reusit sa intru sa citesc decat o  foarte mica parte din blogurile dragi mie (nici macar in fuga!), multe  n-am reusit... iar ziua de maine se intrevede a fi si mai apriga!:))! In schimb, exista o persoana care mi-a luminat cu-adevarat ziua! Multumesc, Maria Irina! :D

Chiar daca e atat de tarziu si vreau sa intru curand la somn caci nici nu mai vad bine de oboseala, nu vreau sa renunt la postarea de marti! Date fiind circumstantele, propun ceva senin pentru azi! Nici vesel, nici trist; nici tonic (caci nu s-ar potrivi cu apatia de start specifica reluarii activitatii dupa sarbatori), nici prea melancolic...

Piesa aceasta e prima care mi-a venit in minte; imi da senzatia ca te poarta cu ea, te leagana, te determina sa te  pierzi in muzica si in dans! Iar imaginile sunt...in asteptarea verii care-i atat de grabita!:)

Nu stiu de ce refuza sa se incarce  si nici nu ma gandesc sa renunt!
Ii fentam cumva... o gasiti aici!:)

Daca aveti privilegiul de a va bucura inca de zile libere, va doresc clipe de relaxare! 
Daca ati reluat activitatile firesti,  saptamana buna si usoara sa aveti, cu spor in toate!:)

Pupicei tuturor!

La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestui tip de postare...





Recomandare Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
                                                                                                                             
                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com