26 mai 2013

Happy moments (5)

Buuunaaa!:)

Va marturisesc ca aveam de gand sa trag chiulul azi, sa aman postarea pentru duminica viitoare. Apoi, intr-o clipa de elan, mi-am dat seama ca mi-ar parea rau sa fac asta, nu se stie ce va fi pana saptamana viitoare (urmeaza o perioada foarte incarcata la serviciu, suntem invitati si la o petrecere in weekend); prin urmare, ce-i in mana nu-i minciuna. Carpe diem!

Am multe si marunte de povestit, fetelor!
Iata ce a reprezentat, in zilele ce au trecut, bucurie pentru sufletul meu de femeie (aici e cuprins un melanj de mama, sotie, invatatoare, prietena, iubita, fiica si multe altele care salasluiesc in mine - in buna intelegere, mai mult sau mai putin!).Le enumar cuminte, ca la scoala, cu liniuta de la capat.

- momentele de relaxare petrecute cu Dia si Alex, urmarind Eurovision-ul; ne credeti ca eram tare draguti toti trei, aliniati in pat, savurand cate o inghetata?

- emotia determinata de multi, multi pupici, multe imbratisari, o avalansa de zambete si de tandrete din partea copiilor mei de la clasa; nu ma vazusera de o saptamana; mi s-au parut mai mari, mai frumosi! va arat o fotografie (mai veche) ce anticipeaza festivitatea de premiere de final de an scolar  -  da, asteptam vacanta dar tragem tare si pe ultima suta de metri!:)


- invitatia primita din partea unui fost elev de a participa la vernisajul unei expozitii de arta fotografica pentru care a muncit foarte mult;  emotia acestui eveniment, gandul ca pe tanarul acela frumos, cu papion cool, il stiu de cand era doar un copilas firav, timid, cu permanenta nevoie de incurajare, cu suflet sensibil; cred ca dintre toti cei prezenti numai eu si parintii sai stiam asta; am simtit un soi de complicitate; m-a surprins gandul ca parc-a fost ieri cand Iliuta era in banca si eu in fata clasei, m-a uimit sentimentul ca ma simt aceeasi - la fel de tanara, desi, evident, daca Iliuta a devenit Ilie (da, are si un blog!) si arata astfel, nici eu nu mai sunt la fel!:))



- realmente, m-au impresionat  intelegerea si bunavointa manifestate de managerii scolii particulare unde lucrez (in ceea ce priveste problemele de sanatate recente);

-  mi-a bucurat sufletul lectura mai mult decat captivanta la "Memoriile unei gheise" - am citit cu nesat; spre final, doream sa descopar finalul dar deja imi parea rau la gandul "despartirii" de carte!


- yuumii, ciocolata After Eight adusa de my husband si bucuria ca el a retinut ca mi-e pofta de aroma acesteia!


- am savurat linistea unei seri - asteptandu-l pe daddy,  preparand o salata in timp ce  ascultam muzica la radio, pregatind un fresh de portocale pentru Diuca! sunt atat de placute astfel de momente, am invatat sa le apreciez!



- stiti ca v-am povestit despre bucuria de a castiga un sticker pentru telefon la Miu Miu - careia ii multumesc inca o data; sponsorul a fost tshirt-factory; echipa de aici m-a impresionat; s-au remarcat prin promptitudine in comunicare, prin seriozitate, prin dorinta de a veni in intampinare oricarei solicitari; Oana a fost persoana de contact si ii multumesc frumos! stickerul castigat s-a "transformat", la dorinta mea expresa, intr-un tricou pentru iubitul meu, am considerat ca merita din plin o bucurie!
Hau, haauuu!!!:)))


- mama tot mama, biata de ea; stia ca nu voi mai avea nici chef si nici determinare seara, cand vin de la scoala; m-a sunat si mi-a spus sa vin sa-mi dea din ceea ce a gatit ea: o  mancarica de mazare delicioasa!

- va spuneam in postarea de vineri ca Dia va merge la un concurs de limba romana; s-a dus relaxata, fara trac; a venit incantata, mi-a povestit cum au fost structurate subiectele; a spus cu speranta: "Cred ca iau 100 de puncte!"; m-a sunat o colega sa ne felicite... 100 de puncte! Bravoooo, Diiiaaaa!:D E lipsa de modestie daca va spun ca am aflat si punctaje ale elevilor mei? O fetita are punctaj maxim (100), alti doi au 99 de puncte, alti cativa punctaje peste 90. Ma simt mandra de ei!

- la final, va invit sa facem o plimbare prin gradina care a fost intr-o schimbare perpetua, intr-un ritm alarmant; totul se petrece cu o rapiditate uimitoare in acest an.

*Va amintiti cum erau saptamana trecuta crinii? Se vad atat de frumos de la fereastra bucatariei!


*Vita de vie deja s-a intins, va forma o bolta umbroasa! Ce petic frumos de cer vesel!


*O flacaruie de crin din curtea vecinilor...


*Tufele de trandafiri piticuti sunt tare mandre de florile lor!




* Dar de albina asta ce spuneti? Vecinii nostri au stupi, ea se simte la noi ca acasa! Am urmarit-o cu fascinatie! Se ocupa temeinic de misiunea sa!




* Nu-i asa ca e elegant acest cavaler?!


Fete dragi, nu uitati sa va opriti macar din cand in cand din tot iuresul de care ne lasam purtati, sa priviti in jur, sa remarcati frumusetea, sa va bucurati!:)

Ce momente frumoase v-au incantat voua sufletul si mintea in ultima vreme?

Astept cu nerabdare sa-mi raspundeti in comentariile voastre pentru care va multumesc deja! Va multumesc si pentru faptul ca faceti in asa fel incat sa va simt aproape! Inseamna foarte mult pentru mine!
Pupicei!

                                                                                                                                    Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com