19 mai 2013

Happy moments (4)

Buna, fetelor!
Bine ne-am regasit la postarea de duminica - postare de suflet!:)

In ciuda faptului ca am avut o saptamana mai putin placuta (problemele de sanatate si tot ceea ce au implicat ele), mi-am spus ca nu vreau sa renunt la postarea aceasta caci, sa fim seriosi, sunt oameni care au necazuri mai multe sau mai mari, oameni care au diverse dificultati si care tot reusesc sa ramana pozitivi, sa gandeasca optimist, sa vada jumatatea plina a paharului, sa zambeasca...:)

Haideti sa stam putin la povesti, sa va spun cu ce am reusit sa mentin o stare buna pe parcursul ultimelor zile si, la final, sa-mi impartasiti  si voi ganduri si situatii  frumoase astfel incat bucuria sa fie reciproca!

* Admir continuu spiritul autodidact cu care dragul inimii mele se ambitioneaza sa studieze pianul si entuziasmul care-l anima (primeste "lectii" de la fiica noastra!);

* Ca mama, m-au facut sa ma simt mandra laudele adresate de profesoara de limba engleza la adresa fiicei mele; sa-i tineti pumnii, ok? Va sustine examenul Cambridge, etapa Starters!

* Ma incanta si ma surprinde in mod placut  pasiunea pentru studiu pe care o manifesta copila noastra, in general; imaginati-va cum zambeau de fericiti cei doi parinti -"paparazzi" facand fotografia aceasta, pititi la fereastra bucatariei!:D


***Ooopppsss, am fost prinsi!!! Se ascunde!!!:))

 ***Hihiiiiihiiiiii!!!:))
Intre timp, a venit si Betty! Cred ca amandoua spun:  
Astia doi sunt de-a dreptu' nebuni!!!:))


* Ochii si sufletul s-au bucurat la aparitia altor "staruri" in gradina noastra!
Printesa Frezie se simte protejata de Domnul Mar! E splendida!


Primul trandafir inflorit! E semet el, asa!

Si-un confrate mai fraged...

Tufa de bujor roz! Doamne, ce mireasma va avea!

 Trandafirii piticuti! Unul ros-grena, altul galben-portocaliu...


Padurea de crini!

* Ce surpriza grozava mi-a facut o fata  frumoasa, inimoasa si darnica pe care o stiti si o indragiti si voi - Alina Anghel!!! M-am trezit, pur si simplu, cu un aviz de colet postal! Vreau sa impartasesc cu voi bucuria acestor daruri frumoase (sunt minunate, le ador!) cu care Alina s-a gandit sa ma bucure...vi le prezint in cele doua fotografii! Sa stiti ca au fost si trei mini-ciocolatele delicioase, zau ca n-au avut sansa sa astepte momentul fotografiei!:))) Iar tarta Yankee Candle nu are orice aroma ci Lemon Lavender!!!:D
Alina, tu stii...iti multumesc mult, draga mea!!!:D





* M-a amuzat felul in care m-a "definit" fiica mea (influentata de faptul ca nu eram in forma mea de "cozonac" ci eram cam "mamaliga"); venind acasa, observand cum arat, mi-a spus cu candoare, franchete si duiosie in glas: Esti ca un caine plouat care vrea sa para fericit! Am realizat ca-s chiar ca un caine plouat si ca aratam cum spune pentru ca ma bucuram ca o vad pe ea - dadeam din coada!:))

* Imbratisarile si pupicii veniti din partea...baietilor mei de la clasa!!! Sunt ei afectuosi cu mine, dar in mod mai retinut decat fetele, e firesc! Dupa o zi de absenta (motivata, probleme de sanatate) - nu stiam ca vor urma si alte astfel de zile, au devenit taaaare pupaciosi, inclusiv baietelul cu Sindrom Asperger care isi manifesta mai retinut afectiunea!!!

* Mmmm, aroma primelor capsuni din gradina noastra, trei la numar mi-au revenit mie (de fapt  patru, dar la una a ravnit Dia si fireste ca i-am dat-o!) ...nu mi-a stat gandul la pozat., le-am mancat!!!:))

* Oamenii draguti si atenti (o doctorita ca o raza de soare, raza de soare frumoasa foc - bruneta cu ochi albastri si doamne asistente foaaarte grijulii si empatice - jos palaria!), cadre medicale care mi-au usurat experienta purtarii in premiera a unei branule, a instalarii unei perfuzii (am reusit pana la aproape 37 de ani sa evit asta); conteaza cand cei in halate albe au si un zambet pentru pacient (desi imi dau seama ca usor nu le este avand in vedere ce vad ei zi de zi!); pentru mine, conteaza mult!!! Le multumesc!

* Ne-am distrat comparandu-ne  culoarea pielii bratelor (nu-s eu norocoasa cu pigment, dar imi place ca-l au Dia si Alex)!:)) Pueril tare de tot, I know, I know, dar avem voie sa ne mai si prostim din cand in cand!:)) Semneaza: Lapte, Ciocolata si Ciocolata cu lapte...:D Bratele "doamnei" Lapte ar fi trebuit sa fie depilate, treceti cu vederea!:P
Nota importanta: la domnisoara Ciocolata cu lapte nu se vede foarte bine bronzul, nuanta ei este chiar intre a celorlati doi participanti la proiect!:))

 
* M-au impresionat sprijinul neconditionat, incurajarile si bunavointa unor colege pe care le iubesc si le respect mult - m-au ajutat si m-au sustinut la greu!

* Incantare pentru ochi si suflet: Dia mea frumoasa, tare mandra de outfit-ul ei! Din pacate, nu am reusit sa o pozez!

* M-am bucurat sa ma joc cu copila mea "De-a scoala"; adevarul este ca e ultimul joc pe care-l doresc dat fiind ca ma joc de-adevarat astfel zi de zi si acasa as prefera alte jocuri; dar, ca sa-i fac pe plac,  am gasit impreuna cale de mijloc: eu si alti patru "colegi" aveam rolul de elevi participanti la Concursul Cangurul Explorator,  Dia era invatatoarea!

* "Invatatoarea" cu patru dintre elevii sai - Oachi (broscoiul), Vulpita (se intelege!), Peggy (papagalul) si Itsy Bitsy (iepurele), intr-o pauza, dupa concurs!
Catelusa Betty nu ne onoreaza cu privirea, e suparata ca n-a fost inscrisa la concurs!:P
Dia rade manzeste caci e intr-o perioada in care se lasa greu pozata! A acceptat ...nu atat pentru mine cat pentru "elevi"!:))



* O, Doamne, gandul si gestul minunat al unei colege si prietene (e un noroc sa ai aproape un astfel de om!) care m-a sunat, a pus telefonul pe speaker si mi i-a dat pe copiii de la clasa la telefon; au avut intrebari, au avut ganduri frumoase si urari calde si curate!:D Stateam cuminte la perfuzie si convorbirea aceasta a fost ca o infuzie de energie si de bucurie!

* Au insemnat mult rabdarea si ajutorul sotului meu in toate aceste zile cand, recunosc, uneori imi eram "antipatica" si mie insami!

* Am avut timp pentru lectura, ce alinare reprezinta (si) in astfel de situatii! L-am  savurat pe Plesu cu "Note, stari, zile" (stiti ca il audiam citit de sotul meu cu voce tare) si am continuat "Memoriile unei gheise" (carte "sistata"  din lipsa de timp) si gasesc ca e fascinant romanul!

* Prima "recolta" de capsuni  (un castronel plin!!!) - ce parfum minunat au,  proaspat culese din gradina; sotul meu cred ca se lasa prins de "microb":)) caci mi le-a pozat chiar el vazand cat sunt de incantata de ele!



Dragele mele, asta am avut de povestit si de aratat... Sper ca v-a placut postarea asta!

Nu uitati intelegerea initiala!!! 
Hai sa facem sa fie reciproca bucuria,  spuneti-mi si voi despre motivele si clipele voastre de fericire! :)

Va imbratisez cu drag si va doresc ca saptamana ce urmeaza sa fie presarata cu multe momente frumoase! Pupici!!!
                                                                                                                                        
                                                                                                                                             Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com