24 mai 2013

Franturi de ganduri...:)

Hello, hello!!!:)

Desi nu prea mi-am facut simtita prezenta aici pe parcursul ultimelor zile, sa stiti ca m-am gandit la voi, mi-a fost dor de interactiunea  dintre noi si mi-as fi dorit sa scriu dar... nu se lipeau degetele de tastatura ; saptamana aceasta am stat foarte putin in fata calculatorului - in ciuda faptului ca, de regula, data fiind chiar o predispozitie catre dependenta de acest aparat, e nevoie sa apelez la autosugestie si autocontrol pentru a nu-l lasa sa-mi ocupe mai mult timp decat doresc; pur si simplu, asa am simtit; probabil a fost un soi de autoreglaj, stie corpul nostru ce, cum  si cand sa ne transmita, totul e sa ii si  ascultam semnalele!

Vreau sa remediez asta si mi-am propus pentru acest weekend  sa ma ocup de unele review-uri  pe care sa le pastrez ca asi in maneca :)),  poate fac ceva poze pentru unul-doua outfit-uri (pe care le am de mai mult timp in minte!)...

Unul dintre review-uri va fi cu siguranta pentru Soft Matte Lip Cream de la Nyx, nuanta Amsterdam (v-am povestit aici ca l-am primit spre testare din partea celor de la Makeup Shop,  alaturi de alte doua produse pentru buze; le va veni randul pentru review si acelora)...M-am jucat putin facand fotografiile pentru postare, iata o mica dovada sau un preview!:))



Mai am in gand sa scriu review-uri pentru gelul de dus si scrubul Sabon, pentru BB Cream-ul Holika...

Voi stiti de parfumurile Refan? Fetele de pe forumul elle le stiu cu siguranta! Astazi am facut o comanda!
Nici nu-mi amintesc cu exactitate cata vreme trebuie sa fie de cand le cumpar, cred ca-s ani; obisnuiesc sa ma asociez cu colegele/prietenele, mai nou vor si vecinii!:)), facem comanda astfel incat sa depaseasca suma de 150 de lei pentru a avea gratuitate la transport; dintre toate cele incercate (de acest gen), parfumurilor Refan (care sunt corespondente ale unor cunoscute parfumuri de marca) le-am ramas fidela; raportul calitate/cantitate/pret este excelent; 20 de lei pentru 50 de ml, in conditiile in care persistenta parfumului este de cel putin cateva ore bune...Din  dulapiorul meu razbate aroma a 3 parfumuri originale (La vie est belle - Lancome, Dahlia Noir- Givenchy si Carolina Herrera - CH),  insa nu le tolerez in sezonul cald, imi produc greata si dureri de cap!

Apropos de comenzi, ma tot mananca palmele pentru o comanda iHerb, pentru una Yves Rocher, pentru multe alte visari dar stiu ca trebuie sa fiu foarte cuminte si sa ma rezum la strictul necesar; ma voi stradui!

Ma invita Dia la un razboi (joc de carti, nu altfel de razboi), inchei si merg sa onorez invitatia!:)
Maine dimineata, copila mea va merge la un concurs - Evaluare in educatie la limba romana! Am incredere in ea...

Nu stiu din ce motiv ma bantuie, inca de ieri, melodia asta! Va las sa o ascultati si voi!



Weekend fain sa aveti,  bucurati-va de el!:)
Va pup, fete dragi!
                                                                                                                                        Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com