17 mai 2013

Cateva achizitii...mai vechi, mai noi!

Hello, ladies!

Stiu ca va plac postarile de acest gen; pe mine ma inspira si ma instiga :)) mereu cand citesc astfel de articole pe blogurile pe care le urmaresc cu drag!

A trecut ceva timp de la ultima postare cu subiect similar; mi-am spus sa nu las fotografiile (facute constiincios, la  timpul potrivit) sa se "invecheasca" in folder; astfel ca e momentul sa va arat  ceea ce mi-am mai cumparat sau ce am primit in dar in ultima perioada. S-ar putea sa spuneti: doar atat??? Stiu ca nu e mare lucru dar... asta avem, cu asta defilam!:)

Nu prelungesc asteptarea, mai ales ca nici vorbele nu-mi prea sunt acasa acum; uneori e mai bine astfel...Mi-am amintit o zicala care spune: avem doua urechi pentru a asculta mai mult si o singura gura pentru a vorbi mai putin!:)) Unii i-o atribuie lui Epictet, altii lui Diogene; e cunoscut si ca proverb chinez...oare care e adevarul? E de cercetat!

Si-acum, some new entries! 

***O bluzita care... zau ca imi trebuia!!!:)) Asta pentru ca imi par tare dragalase cele cu astfel de guleras (Peter Pan) si imi par teriiibil de sexy cu nasturasii aceia pe spate, iar eu nu aveam o astfel de piesa vestimentara. Gata, m-am aliniat! E o nuanta inchisa de roz prafuit sau somon?! Ochisem inca una, acelasi model, insa materialul avea  buline mult mai mari (si mai funny parca), pe o nuanta deschisa de olive! Ma tenteaza de mor si aceea dar rezist cu stoicism de cca o luna - poate ca nici nu mai e bluza in magazin:))...






*** Geanta aceasta ati vazut-o deja, inclusa intr-un outfit (aici)! Am primit-o in dar, la Pasti! E o piesa "strong" , asa cum afirma si Zadin (pe care, daca o stiti, sunt sigura ca si voi ii apreciati stilul)...E din piele naturala, extrem de fina - as tot mangaia-o :)); este compartimentata foarte frumos!



*** Ousorul acesta (inspirat, probabil, de celebrele Faberger)...o fi acum ca "nuca-n perete":)) dar l-am primit tot de Pasti si mi-a fost drag de el; a avut un ou de ciocolata la interior, acum a ramas suportul care e tare cute si-l poate folosi Dia mea in diverse moduri (de la caleasca pentru vreo printesa  pana la suport pentru pinkuri ori margelute)!


*** Asteptand sa se termine lotiunea micelara Ivatherm, am profitat de o reducere de la HelpNet si m-am asigurat ca stafeta va fi preluata de Bioderma Sensibio (mi-e dooor de ea, dar sta sigilata pana Ivatherm trece la empties!)
*** O crema Mebra a fost si ea pregatita sa ia locul celei pe care ati vazut-o printre "goliciuni" :)), aici!
*** Crema Aslavital ultraprotectoare, cu SPF (impresionant) 50 - sa vedem cum ne vom intelege, am folosit-o de 2-3 ori, am ceva dubii...Ii dau sanse in timp!
*** Sampon Cosmetic Plant cu nuc si rozmarin, il stiti de la "produse preferate", a preluat si el stafeta!
*** Intrand sa cumparam un ponei pentru Dia, care a stiut sa-si joace cartea, dupa participarea la un concurs :)), mainile mele s-au lipit de-un cos cu oje Glamour (3 lei pretul uneia) si n-am putut pleca fara cea care apare in poza!


*** Asteptam cu rabdare, de mult timp, posibilitatea unor cumparaturi (cuminti!) in dm; Alina m-a instigat cu acel balsam Balea - pentru par saten! Maria Irina (o draga prietena de pe forumul elle care, alaturi de alte fete minunate de-acolo, imi fac bucuria de a veni sa ma citeasca aici!) s-a oferit sa imi cumpere produsele dorite (dischete demachiante Ebelin, dizolvant Ebelin si balsamul despre care va vorbeam; "Iepurasul" s-a gandit si la Dia!); mi le-a trimis prin colet postal; v-am povestit aici despre aceasta bucurie; draga mea, iti multumesc inca o data!:D


Cam asta ar fi "prada de razboi" recenta...:)
Sper ca v-a placut postarea, astept cu drag si cu nerabdare feedback-ul vostru si va multumesc tuturor celor care ma vizitati - inseamna mult pentru mine!

Nu uitati sa-mi spuneti in comentarii si despre ultimele voastre achizitii, ok?!:) Pentru a ne bucura impreuna!

Sa aveti un weekend fain!
Pupicei cu drag!

                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com