6 apr. 2013

Review ruj Guerlain, nuanta 124 Samsara


Hello, ladies!!!

Ce-ati spune de un review la un ruj?! Cred ca stiti deja despre ce ruj e vorba, doar am promis:  Rouge Automatique Hydrating Long Lasting Lipcolour, nr 124 - Samsara.


Incep cu pozele, cu cateva detalii  si-apoi stam la povesti...Ok? :)

*Rujul are o eleganta carcasa aurie si o culoare bordeaux superba, intensa!



*Sistemul de deschidere este deosebit (am observat inca de la mascara Guerlain, careia i-am facut review aici, ca cei care se ocupa de designul produselor acestei marci nu se multumesc cu putin si sunt creativi!): rujul in sine se afla in interiorul carcasei si iese la iveala prin glisarea acelui buton cu insemnul G al Casei Guerlain si deschiderea unei clapete aflata in partea superioara!






*Ambalajul in care se afla rujul este simplu, din carton de culoare neagra...



* Sunt convinsa ca asteptati sa vedeti cum arata pe buze! Nu mai aman momentul... Iata fotografiile!

- Purtand un strat discret de ruj astfel incat sa nu fie prea intensa nuanta!

- Purtandu-l foarte discret, dupa estomparea cu ajutorul unui servetel strans intre buze (e ca si cum ai fi mancat fructe de padure si buzele ti-au ramas "patate")...

- Aici am aplicat in mod firesc, fara retinere:


Fetelor, ce spuneti, il trecem pe Mr. Rouge prin furcile caudine si stabilim care-s atuurile, dar si punctele sale slabe?!

Aspecte pozitive:
- o nuanta mata foarte frumoasa de bordeaux, intensa, pigmentata; e tipul de nuanta ce avantajeaza dantura - dintii par mai albi (stiti ca sunt rujuri a caror nuanta creeaza impresia ca avem dintii ingalbeniti);
- se aplica cu multa usurinta, aluneca "singur" pe buze si simti ca le "imbraca" - e o placere aplicarea in sine;
- imi place textura sa foarte fina, e precum matasea pe buze;
- chiar e hidratant, simti ca iti face buzele moi;
- rezista pe buze timp de cateva ore (bineinteles ca depinde cat si cum servesti alimente sau lichide);
- gustul e usor fructat, usor parfumat;
- designul e atragator si elegant;
- sistemul de deschidere e practic si comod (asa cum detaliam mai sus!).

Aspecte negative:
- mirosul este de...ruj!:)) sa nu va imaginati ca miroase urat insa eu as fi dorit o alta aroma;
- sistemul de deschidere, desi l-am incadrat la "+"-uri, trebuie mentionat (culmea!) si aici, privind din alta perspectiva: mi se intampla mereu sa murdaresc cu buza inferioara carcasa aurie in partea de sus a acesteia, in "vecinatatea" rujului - ei bine, mie-mi displace acest lucru!
- la capitolul rezistenta cred ca s-ar fi putut mai mult (e long lasting) - stiu, fiind si hidratant, e cam greu de obtinut combinatia: hidratare si rezistenta de lunga durata!
- gramajul e unul moderat (3,5 g) si pretul (cca 35 $) e unul mare; eu am avut privilegiul de a-l primi in dar, altfel... nu mi l-as putea permite nicicand!

Nota:  9.

Concluzii:
E un ruj foarte bun, as vorbi cu pacat sa afirm altceva! Luand in considerare pretul sau, am rezerve in a-l recomanda, va las sa decideti singure - fireste, tinand cont de avantajele si dezavantajele enumerate, de posibilitatile voastre financiare, de alte review-uri! Asa cum am precizat in mod deschis, eu nu l-as putea cumpara; e de la sine inteles ca este o bucurie pentru mine faptul ca am posibilitatea sa-l testez!

Sper ca v-a placut acest review si ca v-am trezit curiozitatea...:)
Astept impresiile voastre, fete dragi!

Sa aveti un weekend tonic si pozitiv in continuare!
Multi pupici!
                                                                                                                                    Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com