3 apr. 2013

NOTD: My first caviar manicure

Hello, girls!

Am vrut sa va salut, sa va imbratisez, sa va spun ca mi-as dori timp sa scriu pe blog si  ca el nu binevoieste sa fie mai cooperant (nici) cu mine!

In fuga, va prezint  ultima mea manichiura, pentru care am folosit un set Sephora  - Ciate Caviar mini bar, pe care mi l-a imprumutat o prietena (Thanks, Maria!!! Kisses!) zicandu-mi: "Uite, ti l-am adus pentru a-l prezenta pe blog!" Ce spuneti, o iau colaboratoare pe Maria??? V-ar placea, sa stiti! E o fata de la care am invatat multe despre self estime, despre atitudine, despre incredere in fortele proprii!

Cutiuta cu oje si cu perle caviar e faina si arata astfel:


La interior, descoperi cu incantare:
-  4 oje (doua mate, doua sidefate);
-  4 sticlute cu perle caviar;
- o palnioara din plastic .






Dintre acestea, eu am folosit oja mata, orange (numita Pom Pom) si perlele multicolore  (Candyshop) - aflate in cutie alaturi de cele albe! Am urmarit frumusel un tutorial pe youtube; in cazul in care nu stiti cum se desfasoara operatiunea (simpla, de altfel!), va spun concis: se aplica oja; se toarna cu sticluta perle caviar pe unghie (avand un suport dedesubt, incat sa nu se imprastie cele care nu se lipesc de oja); se apasa usor, niveland perlele si ajutandu-le sa adere la oja; perlutele cazute in capac se toarna prin palnie inapoi in sticluta lor!

Las vorbaria si va prezint rezultatul:



Si, pentru amuzament...intuiti ca nu am putut face astfel de magie fara participarea Diei mele, ar fi fost nedrept!:)) Va rog sa observati ca ea a ales alta nuanta de oja si alta varianta de perlute!:D


Pentru prima experienta de acest gen, zic eu ca arata decent si placut ochiului!:)

Voi face si un update postarii astfel incat sa puteti afla cat  au rezistat perlele de caviar pe unghii si in ce conditii! M-am gandit ca ar fi util...

Ce parere aveti despre manichiura mea/despre acest tip de manichiura?

Va doresc sa aveti zi frumoasa, cu zambete si cu oameni draguti in jur!:)
Pupicei de la Ilda, Maria si Dia - colaboratoarele mele la aceasta postare! :))

                                                                                                                                       Ilda
                                                  Lavender Thoughts to you

UPDATE (-ul promis!)
Imi pare a fi imperios necesar acest update...
Va arat niste poze si, totodata, aduc niste precizari:
- Manichiura a fost facuta seara; a doua zi, in timpul diverselor activitati (pensat, intins fdt cu degetele, spalat - nu rufe, nu vase :P, imbracat, pieptanat), au inceput sa se agate si sa se desprinda cate o perluta-doua, pe rand, pe rand...La finalul zilei, dupa aproape 24 de ore, ramasesem cu cca jumatate din nr initial de perlute!:)) M-am enervat si am impins cu unghia, desprinzandu-le usor si pe celelalte! 
Rezultatul arata interesant - parerea unanima, insa nu trebuie sa uitam ca nu asta am urmarit!


- Dupa 5 zile (timp in care am dorit seara de seara sa-mi rog sotul sa ma ajute sa sterg unghiile inelarelor pentru a aplica oja simpla dar...n-a fost sa fie :P), arata astfel:


Pozitiv in toata aceasta experienta:
- e funny operatiunea in sine!
- rezultatul/aspectul obtinut e deosebit, e aparte - mie mi-a placut mult!
- rezistenta buna a ojei din set pe unghii (cca 4 zile; de mentionat ca ojele Farmec, Astor, Miss Sporty, OPI, pot rezista chiar mai mult pe unghiile mele - 5,6 zile - depinde de n factori, ii intuiti!).
Negativ:
- desi am aplicat perlute caviar doar pe inelare, mi-a parut oarecum incomod de purtat (grija de a-mi proteja unghiile, faptul de a ma "agata" in te miri ce!);
- rezistenta scazuta a perlutelor pe unghii (sincer, m-am intrebat si daca nu a fost  aplicarea mea defectuoasa)!
Concluzii:
Manichiura caviar...de purtat numai la evenimente, de realizat chiar inaintea desfasurarii acestora!:) As repeta experienta just for fun (insa nu frecvent); nu as aloca suma de bani  necesara pentru a cumpara respectivul set oricat de dragut, girlish ar fi el, oricat de buna ar fi rezistenta pe unghii a celor 4 oje, consider ca nu merita - indiferent de veniturile de care dispui! Desigur, e doar opinia mea personala!!!

Kisses, girls!
Pe curand, sper!:)

 

Blog Template by YummyLolly.com