30 apr. 2013

O surpriza minunata de la Gabriela!:)

Va spuneam intr-o postare mai veche ca am constatat de multe ori in viata ca am norocul de a intalni oameni buni, oameni frumosi, oameni care ma influenteaza in sens pozitiv, ma ajuta, ma indruma, ma bucura!

Ceea ce vedeti in fotografiile de mai jos reprezinta un cadou... Nu orice fel de cadou ci un cadou-surpriza! Mie mi-au placut surprizele dintotdeauna; in timp, am invatat sa nu ma mai astept la ele caci nu toti oamenii sunt "chititi" pe asa ceva; ei bine, exista o fata (o cunoasteti si voi!) care m-a facut sa cred iar in surprize! Este vorba despre Gabriela!

Sa va povestesc ce ghidusie frumoasa a pus aceasta fata inimoasa la cale? Pai a pus cu drag, cu generozitate, cu prietenie, cu ganduri bune, cu energie pozitiva toate aceste produse intr-un pachet, gandindu-se sa-mi faca o surpriza si, totodata,  o bucurie! In mod cu totul dezinteresat, fara nicio ocazie anume, just like that, am primit acest minunat cadou!!!


 
Nu va puteti imagina uimirea si bucuria mea!!!
Ce fel de om trebuie sa fii, ce fel de inima sa ai incat sa faci astfel de gesturi?! Sunt sigura ca stiti raspunsul! Lumea este mai buna datorita faptului ca exista astfel de Oameni!

Draga mea Gabriela, nu stiu cat m-au ajutat cuvintele - la momentul surprizei - sa-ti multumesc,  sa exprim ceea ce a reprezentat pentru mine gestul tau! De asemenea, nu stiu cat m-au ajutat cuvintele pentru a scrie aceasta postare care iti este dedicata! Sunt sigura ca in inima ta mare si frumoasa stii si intuiesti tot ceea ce am vrut sa mai spun! Surpriza ta a insemnat pentru mine bucurie, revelatie, prietenie, fericirea gandului ca mai exista oameni atat de frumosi la suflet!!! Sunt norocoasa ca te cunosc si ca imi esti prietena!:)

Fetelor, va doresc tuturor sa intalniti si sa cunoasteti astfel de oamnei incat sa aveti sansa de a-i pretui!

Cu mult drag, cu multa bucurie,
                                                                                                                                               Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com