22 apr. 2013

Makeup Shop goodies...

Hello, girls!!!:)

Desi vineri am avut o zi alarmant de activa :)) - cu Bal Mascat la scoala, cu Balul Parintilor seara, am reusit - printre picaturi - sa fug  pana la posta purtand triumfator avizul ce vestea o bucurie! Am ridicat coletul, l-am deschis frematand de nerabdare si...ta-ra-taa-taaammm: rasfat pentru buze s-a aratat!!!:)

Cum nu-s fata rea,  va arat si voua despre ce este vorba!
Pentru desfatarea si infrumusetarea buzelor...trei produse Nyx:


- Megashine Nyx, nuanta French-Kiss (mmmmmmm!)


- Soft Matte Lip Cream, nuanta Amsterdam (de cand ma tot ispiteste... e al meu acum!!!)




- Xtreme lip gloss, nuanta Absolute Red (it's simply gorgeous!)




Fetele de la Makeup Shop au fost foarte dragute si au asezat in colet si un bilet roz, prins cu o fundita dragalasa, transmitand ganduri bune si frumoase! Va multumesc, conteaza pentru mine astfel de gesturi si apreciez atentia voastra pentru detalii semnificative!:)


Inca de la aceasta postare, ati dedus ca sunt mare iubitoare a rujurilor Nyx...Intuiti ca sunt foarte incantata ca am posibilitatea sa testez aceste produse!:D Voi reveni cu impresii despre fiecare dintre ele, la timpul potrivit!
Pentru preturile produselor si pentru a studia si alte nuante in care sunt disponibile, dati click pe denumirea de mai sus a fiecarui produs, am pus link!

Ati folosit vreunul dintre aceste produse? 
Care dintre ele va tenteaza cel mai mult? :)

Fetelor, va doresc din toata inima sa aveti saptamana frumoasa, sa simtiti ca  toate va merg din plin! Kisses!
                                                                                                                                  
                                                                                                                                         Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com