28 apr. 2013

Happy moments...Sunday post! (2)

Buna, dragelor!

Ne revedem cu cea de-a doua postare "fericita", a zilelor de duminica, la doar o saptamana !
E uimitor si pentru mine ceea ce constat ca se intampla! De cand mi-am propus sa fac acest exercitiu de fericire (cum il numeam in postarea initiala) - exercitiu care este o experienta in sine, parca momentele de bucurie, de surpriza placuta, de revelatie, de incantare, se inmultesc...Constientizez si traiesc cu mai mare intensitate fiecare moment bun din viata!

Iata o selectie a clipelor frumoase traite in ultima saptamana - frumusetea acestora tine de oameni, de viata, de familie, de imprejurari, de natura:

- fiica mea a mers la un concurs de matematica fara trac, fara stres,  relaxata - tare mandra am fost de atitudinea ei;  conducand-o, am reintalnit  vechi si bune colege de care mi-era dor!

- ne-am bucurat toti "trei veseli naparstoci" de o plimbare cu masina, ascultand muzica!:)

- "audiobook-ul la purtator" e o incantare  - sotul meu mi-a citit cu voce tare nenumarate pasaje  din cartile Note, stari, zile si Frumusetea uitata a vietii - Andrei Plesu;

 - comentariile voastre - fete dragi,  entuziasmul cu care ati primit aceasta postare si ideea aflata la baza sa, mi-au adus multa bucurie;:D
- mi-a atras atentia si m-a facut sa zambesc o vrabiuta dragalasa ce-si curata cu strasnicie ciocul de coarda vitei de vie (eu ma pensam, dimineata, la fereastra:P);
- primele flori de liliac primite mi-au bucurat sufletul de femeie, impreuna cu  niste lalele elegante!


 - sufletul de mama a vibrat la bucuria fiicei mele pentru punctajul obtinut la concursul de mate; am constientizat ceva foarte important (as vrea ca toti parintii sa nu se mai incranceneze si sa inteleaga asta!): indiferent de punctajul pe care un copil il obtine la un concurs, el ramane tot copilul nostru, la fel de frumos, la fel de istet, il iubim la fel de mult, nu il schimba in niciun fel un punctaj!!!
- Diuca mea m-a linistit si m-a facut sa o admir si de aceasta data prin atitudinea destinsa cu care merge  la stomatolog ( fiicei mele i se poate face dor de dr stomatolog care se ocupa de dintisorii ei, au o relatie excelenta!);
- cromoterapie la stomatologie :)) - am privit cu relaxare acest perete dungat (din sala de asteptare), liliacul ce se zarea prin fereastra, tablourile in nuante intense, complementare - galben si violet;

 - m-a incantat ideea de a-i face o surpriza Talidei  (dr stomatolog a Dianei) care si-a exprimat dorinta de a avea aceasta fotografie - i-o vom oferi inramata!:D

- o strada aflata intr-o stare foarte proasta, neasfaltata (ar avea multe de spus Caragiale, al carui nume il poarta), plina de pietre si gropi care...m-a frapat prin faptul ca era strajuita, de-o parte si de alta, de zarzari infloriti - aliniati unul dupa altul, stanga-dreapta...erau grozavi! te faceau sa visezi, sa crezi ca mergi pe covor rosu, nicidecum in conditiile precizate!

- m-au extaziat textele frumoase despre spectacolul primaverii alcatuite de elevii mei, sunt mandra de ei!:D

- am apreciat relaxarea oferita de gradina noastra, intr-o seara calduta!
Cum se numesc ochioasele-astea, stiti voi?

 Domnul Buxus ia amploare!

 Uitati cat de expresiva e laleaua asta!

 Promitatoare flori!!! Vor fi delicioase capsunile!

Domnita Magnolie  evolueaza!

Minunea asta galbena ce nume o purta???

 Maruntele, rozalii - il imbratiseaza pe Domnul Mar! Pe cuvant ca au fost plivite intre timp!: blushing

Liliacul, in doua ipostaze: la inceput si la sfarsit de saptamana! Trece vremea si nu oricum!:)

 
- bucuria faptului ca am convins-o pe mama sa-si cumpere prima pereche de jeansi din viata ei; i-am spus: "Mama, nu se poate sa ajungi la 60 de ani si sa nu fi purtat jeansi niciodata, ia-ti inima-n dinti!"; m-a ascultat, i-am ales impreuna; ii dau un aer fresh, o intineresc cu 10 ani, hihii!!! :)

- descoperirea unui stand cu produse essence, cat de cat aprovizionat!!! surpriza anului pentru orasul nostru!:))

- imbratisarile sotului meu sunt ca o binecuvantare - intotdeauna! imi dau instantaneu relaxare, siguranta, echilibru, imi transmit iubire!:D

- m-au emotionat lacramioarele primite in dar, mi-au amintit de casa copilariei mele si mi-au trezit dorul de bunica! Fede ma intelege...poate ca si unele dintre voi!

- cadoul primit de la Stella; vaaaaiii, m-au invidiat (aproape) toate colegele!:P hihii!!!:)) Stella, draga mea, multumesc!!!

- cadoul-surpriza primit de la Gabriela! Draga mea, multumesc!!!

- mi-a adus un zambet "gluma" marului din fata ferestrei, mar ce s-a incarcat cu vrabii,  nu cu flori; : P

- am savurat migdalele aduse de sotul meu, a tinut cont de faptul ca mi-era pofta!:)

- ne-am relaxat in balansoarul pe care tata l-a reinstalat in curte, am  mancat cu pofta niste pere, impreuna cu Dia, bucurandu-ne de confortul acestuia...


- m-au facut sa ma simt bine complimentele primite de la colegele mele pentru o tinuta purtata alaltaieri, prezentata aici !

Am avut o saptamana plina! Plina cu de toate...dar si cu multa bucurie!:)
Acum, gata cu povestile!:) Fug la niste ingrijiri corporale!  Suntem invitati la pranz, la  petrecerea unei sarbatorite  - e frumoasa precum numele ei!

Nu uitati sa-mi impartasiti din clipele de bucurie  care v-au incantat - in ultima perioada -  sufletul, mintea, ochii! :) Va multumesc deja pentru asta!

E zi de sfanta sarbatoare azi! Sunt o multime de "flori" ce-si sarbatoresc ziua numelui! 
La multi ani!:)
Va  ofer in dar toate florile ce apar in aceasta postare, inzecit! De asemenea, va ofer toata bucuria si energia pozitiva cu care am trait momentele redate mai sus, alaturi de urarea de sanatate - ca-i mai buna decat toate!:)
                                                                                                                                    Cu mare drag,
                                                                                                                                         Ilda    
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com