25 mar. 2013

Review Mascara Noir G Complete d'Exception, Guerlain

Buna, fete dragi!!!:)
Ce faceti voi? Sper ca ati depasit cu brio apatia de start specifica inceputului de saptamana!:)

Eu voi avea zile foarte incarcate, cu activitati in afara celor obisnuite programului (care, oricum, e destul de solicitant!)...
Mi-era dor de voi, am vrut sa va salut si sa va prezint un produs cosmetic indispensabil (consider eu) pentru a pune in valoare frumusetea ochilor! Este vorba despre un rimel ce se prezinta, dupa parerea mea,  intr-o forma mai putin obisnuita, e realizat precum o bijuterie, cu multa atentie la detalii : Mascara Noir G Complet d'Exception de la Guerlain.  Bugetul meu nu mi-ar fi permis nicicand achizitionarea acestui rimel, nu as fi avut bucuria si privilegiul de a-l  testa daca nu exista o prietena care sa doreasca sa ma rasfete oferindu-mi-l cadou!

Iata cum se prezinta minunatia de mascara:

***Ambalajul -  o cutie simpla, neagra, cu simbolurile Casei Guerlain!

 
*** Cu recipientul inchis !



*** Cu recipientul deschis partial!
a)  apasand si tragand de acel buton oval, se ridica in mod automat o clapeta cu oglinjoara!:D
It's cute, it's girlish, it's glamorous, it's funny, it's special!

b) desuruband - fireste!:)), descoperim periuta!



***Precizarile importatorului:


Acum, momentul pe care cred ca-l asteptati: fotografii before and after  (intre noi fiind vorba, genele ochilor mei sunt unele obisnuite: nici lungi, nici scurte, nici intoarse, nici drepte, nici prea-prea, nici foarte-foarte :)); sau, ca sa nu maniez pe Dumnezeu, poate-ar trebui sa spun ca au ceva lungime dar  nu au culoare spre varfuri si nu-s dese; cred ca sunt graitoare fotografiile si va puteti forma , pe baza lor, o opinie proprie!

Inainte de a aplica mascara ( va rog sa ma credeti ca n-am strabism dar asa stiu eu sa privesc in camera  foto, de la distanta atat de mica!:P si nici pielea mea nu-i atat de rosiatica, believe me, dar lumina zorilor e de vina!:)) )



Dupa aplicare!
* Un strat, numai pe genele pleoapei superioare:




** In doua straturi, aplicand putin si pe genele pleoapei inferioare:









La final, concret si concis,  impresiile mele vis-a-vis de acest produs!

*Aspecte pozitive:
- impresioneaza prin design;
- oglinjoara (dubla) e utila si cocheta;
- culoarea este de un negru intens;
- rezista fara probleme pe gene, nu se scutura, nu se intinde (e drept, nu am plans pentru a-l testa :P, dar intuitia imi spune ca ar trece si acest test);
- dupa 8-10 ore, genele arata la fel de bine;
- face ceea ce promite: ofera alungire si volum fara a incarca genele; iti "detecteaza" fiecare geana si o pune  in valoare;
- periuta cu perii scurti si desi, asezati circular,  permite o aplicare usoara;
- in privinta densitatii, este cremos - nimic de obiectat;
- e rechargeable - pentru circa jumatate din valoarea pretului sau, poate fi reincarcat.

*Aspecte negative:
 - pretul (cca 50 $) este unul deloc de neglijat.
Nota: 9,5
Concluzii:
E un produs excelent, un produs de calitate, face exact ceea ce promite si, poate, chiar mai mult! In cazul in care bugetul va permite, nu veti regreta suma platita; dupa opinia mea, pretul (pe care eu il percep ca fiind foarte mare) este singurul inconvenient al acestui produs; daca aveti posibilitatea, merita testat!!! Mie, in mod cert, cand se va termina, imi va fi dor de el!:)

Astept cu drag si cu nerabdare parerile voastre!

Va doresc o saptamana in care sa duceti la bun sfarsit toate provocarile de zi cu zi!
Aveti grija de voi!
Va imbratisez... :)
                                                                                                                                            Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE (31 martie)
Am promis sa revin cu fotografii la aceasta postare pentru o posibila comparatie intre rezultatele care se obtin folosind aceasta mascara Guerlain si binecunoscuta mascara Collossal de la Maybelline!

Guerlain (prima poza), Maybelline (cea de-a doua poza):


 

Guerlain (prima poza), Maybelline (cea de-a doua poza)
 

Concluziile le trageti singure, fetelor! Fiecare in functie de perceptia proprie...:)

Parerea mea este ca exista o diferenta, atat in ceea ce priveste efectul de alungire a genelor cat si volumul acestora...In ceea ce priveste diferenta de pret dintre cele doua produse...aceasta este foarte mare! 

Intrebarea ce intervine in mod spontan si logic: merita oare? Cred ca cel mai intelept si de bun-simt raspuns este ca fiecare e liber sa ia decizii in privinta veniturilor personale si a modului in care considera sa cheltuiasca banii!:) 

Eu sunt realmente indragostita de produsul supus review-ului insa nu as aloca niciodata o astfel de suma pentru caci nu-mi permit; daca mi-as permite...hmm,  raspunsul sincer e ca nu stiu ce as face atunci, depindem de atatia factori!



 

Blog Template by YummyLolly.com