3 mar. 2013

Preferatele lunii februarie

Buna, dragele mele!

V-ati exprimat dorinta (si va multumesc pentru imboldul dat!) de a citi  o postare despre produsele preferate de mine in luna februarie! In mod cert mai sunt si alte produse pe care le-am folosit cu drag in ultima vreme, insa le voi prezenta doar pe acelea la care am apelat in mod frecvent! Voi face o trecere in revista a acestora, pe categorii: produse de ingrijire, produse de makeup, accesorii si sanatate!:)

***Produsele de ingrijire:
- m-am  indreptat destul de des catre gelul de dus pentru gomaj de la Bourjois - are o aroma suava si sunt foarte fine particulele de nisip alb pe care le contine si/sau catre gelul de dus Belle D'Avril (mi l-a adus o ruda dintr-o vacanta a sa in afara tarii) - are o consistenta uleioasa cumva (fara a fi neplacuta), e hidratant, cu un parfum intens;
 - lotiunea de corp (din aceeasi gama cu gelul precizat anterior) am folosit-o numai pentru maini sau decolteu - hidrateaza bine si e parfumata in mod placut - o aroma florala!


- folosesc pentru prima data aceasta crema cu extract de melc de la Herbagen (am cumparat-o dorind sa mai schimb crema Aslavital Lift Ultra-Active pe care as folosi-o o viata dar stiu ca e indicat sa mai alternez) - sunt mai mult decat placut surprinsa de ea;  
- crema Sebium Al, Bioderma  - am aplicat-o numai seara; sper sa ma ajute impotriva unor cosuri si a unor cicatrice/pete lasate de acestea; as spune ca se intrevad ceva rezultate!


 - sunt de-a dreptul impresionata de roll-on-ul antiperspirant Mitchum, isi merita review-urile pozitive;
 - parfumul Treselle, luat la blog sale-ul Gabrielei; pur si simplu, am abuzat de el; se pare ca mi-era un dor nebun de  aroma sa si nu stiam!:))


- lotiunea micelara Sensibio, Bioderma - jos palaria in fata sa (doar un inconvenient, exceptand pretul: gustul amar ce-mi ramane pe buze! in mod sigur nu te-ar linge catelul pe fata simtind acest gust!:P);
- demachiantul bifazic pentru ochi, Yves Rocher - am pierdut numarul flacoanelor folosite!
- balsamul de buze Neutrogena - i-am ramas fidela!


***Produsele de makeup: (vezi fotografia anterioara!:)) scuze pentru clipele confuze!)
- fdt Revlon ColorStay - se stie ca suntem buni si vechi prieteni!
- concelear-ul In a jar, Nyx - alt prieten de nadejde...:)
- eye liner-ul Glimmerstick Diamonds, Avon, nuanta Brown Glow -  un nou amic care chiar imi place!
- pensula pentru aplicarea concelear-ului, Eco Tools (luata cu mult timp in urma de pe iHerb, la singura mea comanda pe acest site) - nu stiu de ce am ignorat-o atata amar de vreme; s-a terminat cu aplicarea corectorului cu ajutorul degetelor!:D



*** Accesoriile:
- un set din fimo cu inel si cercei (animal print);
- un inel din argint cu piatra de chihlimbar (are si cercei) - la prima purtare  i s-a desprins piatra, nu am observat, am declarat-o pierduta; au empatizat o multime de oameni cu mine, a cautat-o o scoala intreaga :)), mi-au gasit-o dupa doua zile "pitita" intr-un coltisor; a lipit-o sotul meu incat nu a indraznit sa mai faca astfel de figuri!);
-  o esarfa al carei imprimeu ma duce cu gandul la tablourile cu flori ale lui Luchian (am primit-o de la o persoana tare draga mie!); mereu a fost remarcata si complimentata!:)



*** Sanatatea:
de la jumatatea lunii ianuarie, reluand cursurile, am considerat ca e imperios necesar sa-mi ajut organismul cu un supliment alimentar; am decis sa iau Omega 3;  credeti-ma, am fost uimita de efectele sale mai mult decat evidente; am avut mai multa energie, m-am concentrat mult mai bine, memoriei i-a dat un refresh; am luat initial 3 capsule pe zi, am limitat apoi la 2 (caci adormeam greu seara, too much energy - iar eu consum cafea extrem de rar - beau maxim 5 cafele pe an - la o nunta, la un revelion si alte evenimente similare).
- pentru mine a functionat eficient; daca voi considerati ca vi s-ar potrivi, ca v-ar ajuta, pentru siguranta, intrebati medicul de familie daca e ok sa-l luati!



Fetelor, sper ca ati gasit cate ceva util in aceasta postare! 
Daca aveti intrebari in legatura cu un anumit produs, daca doriti review la ceva anume - dati-mi de stire, va voi raspunde bucuroasa!
Preferinte comune avem?

Ne revedem curand cu postarea despre martisoarele primite...
Sa aveti o duminica placuta si relaxanta!:)
Va pup!

                                                                                                                                     Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com