12 mar. 2013

"Ce esti tu este tot atat de important ca ceea ce faci"

V-am mai recomandat (aici si aici) cartea cu titlul Supa de pui pentru suflet (autori: Jack Canfield si Mark Victor Hansen; editura AMALTEA) sau oricare dintre "surorile" sale apartinand aceleiasi serii...Eu revin periodic la acestea pentru a le reciti (cred ca cei de la biblioteca judeteana s-au obisnuit cu acest lucru :D), pentru a frunzari macar, bucurandu-ma de tonusul, de gandirea pozitiva pe care  le primesc in schimbul lecturarii acestor scurte povestiri.

Mi-a placut mult urmatoarea povestire si am apreciat talcul ei! Am scanat-o pentru voi si va las sa o cititi...Sper sa va invioreze, sa va aduca un zambet, sa simtiti ca aprinde o luminita sau sa va determine sa reflectati putin asupra unor aspecte ale vietii!

Lectura placuta!



                                                                                                                                       Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com