9 mar. 2013

After the party...:)

Hello, girls!
Aceasta va fi o postare scurta, am vrut doar sa va salut, sa povestim putin si sa va arat ceva - sper sa va placa!

Ce faceti? Ati iesit ieri/aseara sa petreceti? 
Eu am iesit impreuna cu multe prietene si colege, o adevarata gasca nebuna dar frumoasa:)), ne-am distrat grozav! Cred ca a fost cea mai reusita, cea mai funny petrecere de 8 martie la care am participat! Astazi  insa...am tras ponoasele: febra musculara, o usoara raceala, senzatie de oboseala (desi am venit acasa la o ora rezonabila -  inaintea Cenusaresei chiar :)), am adormit foarte tarziu - adrenalina si o Coca-Cola, bata-le vina!)...
Cu toate acestea, ne-am mobilizat astazi sa mergem pentru a o sarbatori pe mama (e nascuta pe 7 martie), am facut si o plimbare prin parc...Maine, recuperam toate treburile posibile si imposibile!:))

Incurajata de o fata pe care o cunosc de pe forumul elle - Fuchsia:), o fata cu care simt ca sunt pe aceeasi lungime de unda, m-am gandit sa va prezint fotografii cu cateva detalii ale tinutei pe care am purtat-o aseara!  In afara de ceea ce se vede in poze, am avut si un sacou negru, scurt, cambrat la care am renuntat dupa prima hora - luuuunga si solicitanta; n-am antrenament la dans, (cand) oare voi remedia asta?!:P

Ma vor bucura comentariile voastre! Povestiti-mi daca ati iesit pentru a sarbatori, cum ati petrecut, ce ati purtat pentru a va simti frumoase!!!:)

Precizare: sedinta foto s-a desfasurat la intoarcerea acasa!:)) Am cropuit astfel pozele caci nu am gasit nici macar una in care sa nu fiu ciufulita sau sa ma prostesc in fel si chip la rabdatorul fotograf!:)) Mai dezvalui ceva: am purtat un machiaj pinup cu un ruj de un rosu-visiniu - Guerlain, 124 (merita un review, e precum matasea pe buze - a fost un cadou generos al zilei de ieri)! Gata cu vorba, am spus ca va fi scurta postarea!
Va astept cu pareri...
Iata fotografiile!:)














Fete dragi, va imbratisez si va doresc un weekend mai mult decat relaxant si odihnitor!
Pupicei!
Pe curand!
                                                                                                                                        Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:: 
La cererea voastra, doamnelor si domnisoarelor, vin cu o fotografie in care sa ma vedeti si la fata!:)) 
Alaturi de mine se afla o doamna vesela, tonica; este invatatoarea fiicei mele!:) Ii multumesc pentru ca mi-a acordat permisiunea de a  publica pe blog aceasta fotografie!


 

Blog Template by YummyLolly.com