9 feb. 2013

Te-ai putea indragosti de...?

     L-am descoperit pe David Garrett. Da, eu sunt omul care doar auzise despre el si-atat! Nu-l ascultasem  nici macar o data, nu-l vazusem interpretand, nu stiam mare lucru despre acest violonist...Imi pare a fi ca o revelatie aceasta descoperire; pentru ca te poti topi ascultandu-i muzica si nu te lasa indiferent nici daca-l privesti. Vizionand clipuri ale sale, urmarindu-i expresia faciala in timp ce interpreteaza la vioara, mi-am spus:"Doamne, bine ca nu mai sunt la o varsta frageda, bine ca am un sot pe care-l iubesc si un copil cu el...caci, in ciuda faptului ca nu mi-au placut niciodata barbatii blonzi, in ciuda faptului ca nu-mi plac tipii cu aspect rebel, imi pare o ispita ambulanta acest om, are un sarm incomensurabil si m-as fi putut indragosti pana peste urechi!":blushing Cred ca e vai de bietele fete care-i cad in mreje!

     Gata cu vorba...Spuneti-mi daca va place sau daca am innebunit eu!:))
     Ai merge la un concert de-al sau?
     Enjoy!






                                                                                                              
                                                                                                                                      Ilda
                                                                                                                           Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com