23 feb. 2013

Happy reading, happy saturday morning!

'Neata, fetelor!:)
Sper ca macar voi sa fi lenevit astazi mai mult in pat, bucurandu-va de gandul ca e weekend, ca e relaxare, ca nu va asteapta o zi in care sa rasturnati muntii...Eu, intocmai ca o marmota, am fost up-up la ora 07:30; fara a avea vreun motiv, pfff!!!
Dar "necazul" asta mi-a fost indulcit de sunetul telefonului...Initial m-am intrebat cine sa ma sune cu noaptea-n cap (eu zic ca in weekend, ora 08:30 inseamna "cu noaptea-n cap"!), mi-a trecut prin minte sa nu raspund celui care mi-ar fi stricat somnul daca as fi dormit :)):P, apoi, un feeling de normalitate m-a lovit si intuitia m-a facut sa raspund...
Hihiii, un curier!!! Un curier ratacit, nu gasea strada...:)) I-am dat repere, s-a descurcat; dar se temea de ploaie si nu a coborat din masina; l-am "pedepsit" aparand la poarta cu geaca si cu adidasii ..sotului  :P (sunt mari si se incalta rapid, deh!); aratam...one in a million! Nu stiu ce si-a imaginat omul dar era zambitor; ar fi fost si mai zambitor daca nu-mi aminteam sa-mi dau jos de pe cap o bentita cu un smoc de puf galben si doua urechiuse precum papadiile-n vant, (o bentita a fiicei mele) care-mi tine parul fara a-mi da dureri de cap...
Imi arde de saga dar n-o mai lungesc si va spun care a fost bucuria: au sosit cartile alese prin inscrierea in campania vALLuntar...Iata-le, yeeeyyy!!!







Stiti deja ce voi citi in perioada urmatoare; stiti ca voi face recenzie fiecarei carti; stiti ca 15 comentarii ale voastre (la fiecare recenzie ) ma vor ajuta sa plantez cate un copacel (care va fi al nostru, desigur!)...Eu ma voi achita de partea mea de misiune si stiu ca pot conta pe sustinerea voastra!

Le multumesc frumos celor de la editura ALL, mi-au inseninat o dimineata ploioasa de sambata!

Apropos, voi ce cititi in aceasta perioada?


Va las cu o melodie care ma inspira in aceasta perioada (avand niste motive, nu pur si simplu)...

Weekend relaxant va doresc!
Enjoy your reading, girls!


                                                                                                                                       Ilda
                                                                                                                         Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com