22 feb. 2013

Friday Inspiration/Gift Idea


      Buna, fetelor!:)
Si voi simtiti cum va imbie aroma proaspata a weekend-ului?! Dar...daca aceasta aroma ar fi completata de aceea a unui ceai aparte?:) Mmm, ce spuneti, v-am trezit interesul???

      Ei bine, m-am gandit ca intotdeauna e binevenita o idee de cadou! 
     Cutia aceasta de ceai Basilur imi pare a fi un cadou inspirat si potrivit multor persoane! 


      Descoperirea am facut-o datorita unei prietene care a primit asa ceva in dar si ne-a aratat cu incantare minunea! Este o cutie metalica in forma de carte, cu un design deosebit; la interior se afla o punga de hartie cu ceai (avand diverse arome); ca prezentare, cutiile sunt intr-o mare varietate de forme si marimi; de asemeni, continutul lor! Dupa consumarea ceaiului, cutia poate fi folosita in diferite scopuri (poti pastra condimente, de ce nu chiar accesorii, papiote de ate, fursecuri s.a., dupa cum considera fiecare!)...



     Eu am cumparat aceasta minunatie dintr-un magazin deloc pretentios (dar care are o oferta bogata si variata de produse), la pretul de 45 lei; sigur aveti si voi un astfel de magazin in oras; am verificat, se poate achizitiona si online (dati un search pe Google); o voi oferi cadou unor prieteni (acesta este motivul pentru care nu pot surprinde in fotografii interiorul cutiei - fiind sigilata)!
      Sper ca v-a inspirat aceasta idee de cadou (pentru prieteni, pentru rude si, de ce nu, pentru voi insiva!)...Eu voi apela la ea din cand in cand caci o consider versatila!

     Luati-va cateva momente doar pentru voi sau alaturi de cineva drag si savurati un ceai in acest weekend!
     Enjoy the tea, enjoy the weekend!:D
     Kisses for you, girls!
                                                                                                                                       Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com