25 feb. 2013

Februarie 2013 - surprize si bucurii (2)

Hello, hello!

V-am spus ca ne revedem curand?!
Pai, cuvantul e cuvant si punctualitatea e politetea regilor...Proverbul acesta referitor la punctualitate are o poveste frumoasa pentru mine: eu si dragul meu - copii de 20 de ani indragostiti pana peste urechi , am mers frumos, tinandu-ne de mana, sa stabilim impreuna cu preotul care urma sa oficieze cununia noastra religioasa ziua si ora evenimentului! Chestiune rezolvata; multumim, ne inchinam si dam sa plecam...Ne opreste glasul preotului care, din usa altarului, ne spunea cu tact, pe ton sfatos: "Tinereilor, sa nu intarziati - punctualitatea e politetea regilor!"...Si-am fost rege si regina in ziua cea mare!:D Iar aceasta expresie a ramas draga inimii mele...A fost spusa de cine trebuie, cum trebuie, la momentul potrivit! Voi aveti astfel de "replici" care v-au marcat cumva si dupa care va ghidati in viata?

Ma abat de la subiect, imi place sa va povestesc dar sa revenim la tema  propusa pentru azi...Asa cum va spuneam ieri, am o mini-serie de postari dedicate unor persoane frumoase (la propriu si la figurat!), unor oameni care m-au impresionat prin gesturi, prin sufletul lor, prin calitatea umana dovedita!

Am primit, cu anticipatie, primul martisor pe acest an! Hihiiii, o buburuza!!! Draga de ea a zburat pana la mine infruntand zilele lui Faurar (si el a apreciat gandurile bune cu care vine , a tinut cu ea fiind destul de bland !) ...Uitati-va cat e de dragalasa!


Cred ca ati intuit deja cui multumesc din suflet pentru aceasta minunata bijuterie si pentru elixirul pe care-l aduce (o crema care e un privilegiu pentru maini ) - Cristinei de la Handmade Sister! Daca aruncati un ochi pe blogul sau, veti avea ce vedea! Fata asta are maini si suflet de aur! Am vazut ca a pregatit si niste pachete-cadou cu bijuterii cosmetice; puteti  sa va rasfatati pe voi insiva sau pe cele dragi inimii voastre in zilele pline de entuziasmul lui Martisor...
I-am "furat" doua poze cu bijuterii, sper sa nu se supere! Imi asum...:) N-am rezistat; intr-una dintre ele apare si un "pat" de levantica!




Sper ca v-a inspirat aceasta postare!
Va urez sa petreceti o seara frumoasa si linistita ori frumoasa si trepidanta, dupa dorinta! :)
Pupici, cu drag!

                                                                                                                                        Ilda
                                                                                                                        Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com