16 feb. 2013

ASOS Leopard Swing Coat With Pom Poms

Hello, girls!
Ce faceti? Sper ca va bucurati de weekend!

La mine au dominat azi sarcinile de serviciu insa am incercat sa fur cativa stropi de relaxare...Asa am reusit sa fac cateva poze pentru a va arata hainuta comandata pe Asos! Am primit mail de confirmare a trimiterii pachetului pe 7 februarie si in data de 14 (da, da de VDay!!!) am primit-o! O saptamana - rapid, rapid!!! A venit ambalata foarte bine, ca "scrisoare postala" :)) - asa era notat pe aviz (si-am ridicat-o chiar ca pe o scrisoare de la un ghiseu, nu de la Mesagerie - ca pe un colet!)...
Va arat fotografiile si-apoi va mai dau cateva detalii pe aceeasi tema!
Asa am mers la scoala azi!:P











Si seara, la o scurta plimbare (pentru a-mi relaxa ochii si mintea)...:)





Din punctul meu de vedere, hainuta e foarte frumoasa si bine lucrata; este pe nuante mai deschise decat ma asteptam insa nu in asa masura incat sa ma deranjeze; am nimerit marimea potrivita! Un singur minus are (si nu ma asteptam la asta!): ii cam ies fire, se iau pe bancheta masinii, pe hainele inchise la culoare - e ca si cum as avea pisica :)) sau catel; culmea este ca mi-e atat de draga incat nu las aspectul acesta sa-mi umbreasca bucuria! 
Intre noi fie vorba, deja am luat masuri cumparand pentru "leopard" o perie de la Pet Shop, inca nu am actionat pentru a sti daca se rezolva problema! O prietena m-a sfatuit sa o pun la congelator (intr-o punga, desigur:P) pentru vreo doua zile (cica asa s-ar pune puloverele de angora pentru a nu mai lasa puf)...
Poate ma ajutati voi cu alte sugestii/solutii in acest scop?!

Tragand linie, consider ca nu am "aruncat pe fereastra" cei 24 de euro!
Voi ce parere aveti, fetelor?

Va doresc o seara relaxanta, urmata de o duminica minunata!
Pupicei!!!
                                                                                                                                          Ilda
                                                                                                                           Lavender Thoughts to you
 

           

                         




 

Blog Template by YummyLolly.com