27 dec. 2012

Astept 2013 pentru ca...

1. Aștept 2013 pentru că:
Sper sa fiu ceva mai pregatita pentru el (comparativ cu toti anii anteriori)!

2. La anul m-aș muta o lună în………pentru că:

M-as muta o luna in Italia pentru a vizita tot ce se poate!

3. În 2012 am purtat mereu cu mine... 
Telefonul mobil, cartea de identitate, permisul auto...


4. 2013 ar putea fi diferit pentru că:
Nu aduce anul ce aduce ceasul...

5. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că:

Cu fiica mea...Draga de ea, si-a pierdut biletul pe care erau notate de catre invatatoare numerele paginilor si exercitiilor pentru tema de vacanta! I-am spus ca pentru a fi mai responsabila pe viitor, trebuie sa rezolve singura problema asta, eu o ajut doar cu nr de telefon al unuia dintre parintii colegilor sai! Mi-a pierit toata supararea cand am auzit-o spunandu-i acelui domn la telefon: "Buna ziua! Sunt Diana, de la clasa I...As vrea sa vorbesc cu Bianca! Este langa dvs?  (interlocutorul: Nu este dar...de ce?) Am fost imprastiata si mi-am pierdut biletul cu tema de vacanta!"...:))

6. Sunt dezamăgit/ ă de produsul ……..pentru că:

Gel spumant antimicrobian - Gerovital Plant ; impune aplicarea unei cantitati mari de produs pentru o utilizare, nu face spuma (e gel spumant, totusi!), nu face ceea ce promite...

7. Aș mai retrăi luna…….din acest an pentru că:

Una dintre lunile de vara: iulie/august (e vacanta, deh!) sau...aprilie - am vizitat Viena!

8. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că:

Am mai invatat cate ceva (nu mai cant tuturor in struna cum faceam inainte, ma mai menajez, tin cu mai multa strictete la prioritatile mele, le spun sefilor deschis ceea ce vreau/ma supara!)...

9. Gratis ,în clinica unui estetician as încerca intervenția……..pentru că:

Epilare definitiva...doar in zone unde chiar nu ar trebui sa existe pilozitate!

10. As face schimb de job cu…..pentru că:

O bibliotecara - pentru ca e un job linistit, relaxant, intr-un loc incarcat de energie pozitiva - asa-l percep eu!

11. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) pentru că :

Nu-mi fac un bucket list (poate ca ar trebui sa schimb asta!) caci am cumva stabilit in minte (mai mult sau mai putin constient, mai mult sau mai putin concret) ceea ce vreau!

     Dragut acest TAG - ii multumesc lui Hapi pentru exercitiul pe care l-am facut astfel!
     Daca simtiti ca va atrage ideea de a raspunde, nu ezitati...GO FOR IT!
          

          Oooo, sa nu uit un aspect important:
         La multi ani fericiti celor ce-si sarbatoresc ziua numelui!
                                                                                                                                       Ilda
                                                                                                                   Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com