12 iun. 2012

Colectia Colour Breeze by Jonas Wramell pentru Oriflame



  Cu surpriza de la Oriflame Romania ma laudam si ieri pe facebook.Tot atunci,am promis ca astazi revin sa va arat culorile propuse de Jonas Wramell  pentru unghiile verii 2012.Nuante ideale pentru plaja,dar si pentru petreceri,nu-i asa?



1.Midnight Blue








2.Silver Moon este un gri-creion,foarte lucios.
 




3.Skinny Dip,nuanta delicata,perfecta pentru o manichiura frantuzeasca.





4.Summer Sun contine particule argintii si ofera un finish sidefat.






5.Coral Reef este o nuanta pura de corai si e,de departe,preferata mea.









Caracteristici generale:

  • nuante bine pigmentate.Cele inchise (Midnight Blue si Silver Moon) nu necesita doua aplicari,acoperind si colorand perfect unghia intr-o singura miscare.Nuantele deschise ofera o acoperire delicata,pentru fotografii am preferat sa aplic doua straturi pentru a va putea da seama mai bine de nuanta in sine.
  • pensula este perfecta ca si lungime si ca densitate a perilor.Dupa nuantele deosebite,calitatea pensulei este cel de-al doilea atu al acestor lacuri.Obisnuiesc sa port unghiile scurte,iar o pensula prea lunga mi-ar da mari batai de cap la aplicarea lacului.
  • nu pateaza unghiile!Intentionat am aplicat fiecare culoare,fara un base coat si trebuie sa spun ca nu am avut surprize neplacute.
  • timpul de uscare este de aproximativ 3 minute.
  • sticlutele au 7 ml fiecare,deci nu o sa am nevoie de alte lacuri,cel putin vara asta.Costa 9,99 lei (redus de la 17 lei) in brosura cu numarul 8 si reprezinta o editie limitata.
  • nu miros puternic,un alt plus al acestor lacuri.
  • contine filtre UV.
  • in ce priveste rezistenta,voi reveni cu un later edit in zilele urmatoare.Acum port,ati ghicit,Coral Reef.







   Care e preferata voastra?Pe curand!







 

Blog Template by YummyLolly.com