7 mai 2012

Prima experienta a Ildei cu uleiul de cocos


  Pe Ilda am cunoscut-o datorita acestui blog.O persoana calda,deosebita,cu pareri mereu pertinente.Fiind unul din cititorii fideli,i-am daruit un ulei de cocos Mayam,pentru ca stiam ca si-l dorea.Weekendul tocmai incheiat l-a testat pentru prima oara,iata prima ei impresie:


   ``Am aplicat aseara uleiul de cocos, exact asa cum ai recomandat tu,  pe scalp si pe toata lungimea firului de par - m-a fascinat felul in care se topeste pe maini si pe cap la contactul cu caldura acestora! Operatiunea a fost lejera... Parfumul este placut, suav, foarte discret...
De dimineata (tarziu:)), la trezire) mi-am spalat parul: m-a uimit faptul ca de la prima samponare s-a facut spuma multa (de regula, la mine, abia de la a doua samponare, dupa o curatare intermediara a parului, se produce o cantitate generoasa de spuma!); m-am intrebat daca sa imi respect ritualul de a aplica dupa spalare masca mea de par (cumparata din comert), am ascultat de intuitie si de logica - de vreme ce statusem cu masca de ulei de cocos toata noaptea in par, pentru ce sa mai aplic un astfel de produs care are atatea ingrediente departe de a fi naturale?! 
O precizare importanta pe care am omis-o: parul meu suporta vopsiri la salon la intervale de cca o luna, o luna si jumatate (am foarte multe fire albe si nu se poate altfel!); ultima data, coafeza - avand prea multa libertate, de mine acordata!!! - mi-a si decolorat niste suvite; dupa astfel de tratamente, parul meu e destul de aspru si rebel, greu de asezat si de controlat...
Revenind, parul s-a pieptanat foarte usor, s-a asezat destul de cuminte si de adunat dupa uscare (fara foen), pastrand volumul totodata (volum cu care l-a inzestrat natura!), are un luciu sanatos...Sotul meu, curios, trezindu-se mult mai tarziu decat mine, a intrebat: "Ia sa vad, cum iti este parul dupa uleiul de cocos...?"; i-a placut, trecandu-si mainile prin parul meu, ca e moale si nu se incurca! Voi continua sa aplic acest "tratament" saptamanal,cu consecventa,  caci simt, sunt sigura chiar ca se vor vedea rezultate si mai bune! ``
 
 
 
  Iti multumesc,Ilda,pentru amabilitatea de a-mi scrie aceste randuri!Pentru a citi si experienta mea cu uleiul de cocos,click aici.
 Daca si tu ai avut o experienta placuta sau neplacuta cu un anumit produs si vrei sa impartasesti cuiva impresiile tale,imi poti trimite un email pe adresa din Contact.


 Pe curand!


 
  
 

Blog Template by YummyLolly.com