2 mai 2012

April: Love,Like and Lost




Abia imi vine sa cred ca suntem deja in luna a V-a a anului!A trecut si luna aprilie si iata-ma cu produsele preferate.
 La capitolul ingrijirii tenului,sunt putine noutati.Am folosit acelasi gel de curatare-Bioderma Sebium,din care mai am acum cateva picaturi,tonifierea cu apa de trandafiri (asa am reciclat recipientul Liz Earle) si hidratarea cu Liz Earle moisturiser si uleiul de migdale dulci pentru zona delicata a ochilor (recipient roll-on).
 Pentru gat si decolteu,i-am ramas fidela cremei cu ulei de argan de la HMS,pe care o aplic dupa curatarea si tonifierea acestor zone.




In ce constau noutatile pentru ingrijirea tenului: prima lotiune bifazica (recipientul cu pompita) pe care mi-am facut-o singura si de care o sa va vorbesc in curand,demachiantul natural Herbalism de la Lush ,serul cu vitamina C Danielle Laroche,exfolierea chimica (cutiuta mica alba) si minunatia Monoi de Tahiti,ulei vegetal.



Si in categoria Make-up au aparut ceva noutati,de care momentan ma declar multumita: baza de machiaj si fondul de ten mineral de la Pure Touch.Mi-am dat seama ca nu-i usor de facut trecerea de la Revlon Colorstay la pudrele minerale.:) O sa va tin la curent si cu acest aspect.
 In imagine sunt produsele de machiaj pe care le-am folosit cel mai des luna trecuta.Pentru cateva dintre ele,am pregatit cateva randuri in postari diferite.;)






Pentru ingrijirea parului,aprilie a luat cu el si ``stocul`` de sampon si balsam Schwarzcopf Professional pentru par vopsit.Ma gandeam sa incerc ceva de la Wella,ca tot am citit reviewuri pozitive.:)
 In rest,keratina de la Anian si uleiul de cocos,sunt protagonistii principali (din nou).Ah,sa nu uit de masca Shiny Shiny hair,pe care am terminat-o,de aceea nu apare in imagini!O singura data am folosit si monoiul de tahiti,care mi-a placut la fel de mult ca si cel de cocos.Parfumul insa....o alta poveste minunata!
Sprayul fixativ de la Tigi este o dragoste mai veche (sunt deja la al III-lea  recipient).





 Favoritele dusului sunt reprezentate de produse deja existente in baia mea: gelul de dus Anian (foarte hidratant si parfumat) si o serie de sapunuri parfumate (sapunul cu lavanda fina,cu liliac&shea,exfoliantul Kaizen-toate marca naen soap si Sweetheart de la Lush).Tot pentru ingrijirea corpului,insa la capitolul hidratare lotiunea calmanta cu musetel si lavanda a revenit printre favoritele mele.Am adaugat deodorantul lichid cu pudra de alaun-foarte eficient!
Si daca tot am sters praful de pe bicicleta si am ajutorul sapunului Kaizen (urmeaza review),am inceput si masajul anticelulitic cu tratamentul RoC.Oricat m-ar tenta alte produse parfumate (de exemplu noua lotiune cu liliac si lavanda de la naen soap ),imi respect promisiunea facuta fata de mine insami: niciun produs nou pana le termin pe cele existente.





Aroma primaverii acestui an este iasomia,fara indoiala.De aici,iata parfumurile lunii aprilie: parufmul solid in medalion Jasmine-Les Essences d`Amelie,Jasmine Blossom by HMS,Tendre Jasmine de la Yves Rocher (am inceput un nou recipient).Am inclus in aceasta categorie si micul meu elixir-uleiul de jojoba parfumat cu iasomie si neroli,primit de curand de la draga mea Clarra.L-am folosit putin pe ten,pe varfurile parului,dar si la incheieturi-pentru parfum.





Cea mai mare bucurie a mea este ca niciun produs cosmetic nu m-a dezamagit in luna aprilie.Din contra,cele pe care le iubeam deja,mi-au devenit si mai dragi.Asta ma face sa cred ca am prins oarece experienta in a-mi alege cosmeticele si imi intareste convingerea ca produsele naturale pentru care optez sunt cele mai potrivite!





 Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com