26 apr. 2012

Eu stiu sa plang!



   Oh nu, nu-s spusele mele.Adica,si eu stiu sa plang,dar nu o spun (ci o demonstrez prin fapte).E vorba de nepotul vecinilor mei,Gulliver.Ei bine,nu-l cheama chiar asa,dar sunt sigura ca si el si-ar dori sa-i pastrez anonimatul.
Gulliver are 6 ani,nu merge inca la scoala si isi petrece cea mai mare parte a timpului la bunici.Mami si tati au o cariera,iar buni` imi da inghetata in fiecare zi!,mi-a spus in prima noastra discutie.Mi-am dat seama,as fi vrut sa-i raspund,uitandu-ma la obrajorii lui care pareau captusiti cu caramele (sau precum hamsterii care se simt amenintati si isi umfla obrajii cu aer).
 Gulliver este si un fin psiholog,ca majoritatea copiilor.El stie ca daca plange (a se citi,tipa) poate obtine orice.Si cu asta isi incepe fiecare cerere la buni`.
 


 Iata cateva dintre perlele lui Gulliver,pentru ca daca ar fi sa le notez pe toate,ar trebui sa-i dedic o rubrica:
  • trecut de miezul noptii,il aud pe Gulliver: Nu veaaau,nuu veauu,nuuuu veaauuuuu!Scoate degetul!Scoate de-gee-tuuuuuuul!Apoi se aude bunica-sa: Nu e deget,e supozitor pentru ca ai febra! .................. ``Nu veaaauuuuuu!!!``.V-ati dat seama,nu-l zice inca  pe R (dar stie sa desparta bine in silabe).;)
  • buni` i-a cumparat o revista cu insecte in casete (DeAgostini).M-am intalnit cu el si avea una din acele casete in maini.L-am laudat pentru preferinte,desi scorpionul pe care il avea in palme imi cam dadea fiori.O sa le scap pe toate din casete si o sa i le pun lui mamaie in pat.Fac ochii mari si inghit in sec.Ial tie o sa ti-l pun pe asta sub covol,la usa.Si termina cu un ras de dracusor.
  • Am dialee...(liniste)...Am dialee!...(liniste)...Am di-a-le-eeeeee!!!!
  • Buni`,cand facem plajitula?...(liniste)....Cand facem plajitula?....Cand fa-ceeeem plaaa-ji-tuuu-laaaaaaaa?!
  • inchei seria perlelelor lui Gulliver cu deja faimosul ``eu stiu sa plang!``.Daca ii cere ceva lui buni`,iar mamaie refuza,urmeaza primul avertisment `Vezi ca eu stiu sa plang!`.De obicei functioneaza,alteori se lasa cu...despartitul in silabe si decibeli care provoaca delir.


   Da,e e vecinul meu,iar orice asemanare cu alte persoane reale este absolut intamplatoare.:D
Sper sa nu imbatranesc in acest bloc,pentru ca nu sunt curioasa de evolutia lui Gulliver.Acum spuneti-mi,aveti vreun Gulliver printre vecini?


  Pe curand!




 
 

Blog Template by YummyLolly.com