30 apr. 2012

Din secretele diminetilor fresh


   Buna dimineata!Recunoastem cu totii cat de grea poate fi trezirea in unele zile.Mai trebuie sa precizez care este acea zi in care ne-am dori sa lenevim mai mult?Luni,desigur!
 Totusi,urmatoarele puncte fac referire la rutina sanatoasa a fiecarei zile si ne arata ca ziua buna se cunoaste,intr-adevar,de dimineata.


  • am observat de multe ori ca ma trezesc usor iritata din cauza soneriei telefonului.Fie era setata la un volum prea mare,fie tonul era unul deranjant,fie pur si simplu,telefonul era prea aproape de perna mea.Lucrurile s-au schimbat cand am schimbat tonul alarmei cu unul vesel si am tinut telefonul pe masuta de toaleta.In felul acesta,pe ritmul piesei preferate,cobori din pat pentru a opri alarma.
  • cine se trezeste de dimineata,departe ajunge!Si nu,nu adoarme pe drum,daca face cateva exercitii fizice,urmate de un dus revitaliant.Putin ajutor aromaterapeutic?Va recomand uleiul estential de portocala sau pe cel de bergamota,cea mai recenta descoperire (de care abia astept sa va vorbesc).
  • zilele in care omit sa iau micul dejun sunt cele mai putin productive.V-am spus ca mi-am cumparat catina (excelent antioxidant,bogate in vitamina E,F,C),s.a.)?Am pus si la congelator cateva pachetele si mi-am pregatit si separat cu miere,din care iau cate o lingurita in fiecare dimineata.Un pahar cu suc proaspat de portocale sau un kiwi proaspat imi sunt,de asemenea, de nelipsit!M-am obisnuit cu biscuitii cu cereale de la Belvita,insa imi fac timp si pentru dejunuri mai elaborate: oua,branzeturi,legume proaspete.
  • in acesta perioada iau un supliment de vitamine si minerale,iar cand am nevoie de un boost de energie,Magneziu cu B6 imi este de mare ajutor.
  • nu stiu voi cum ``functionati``,insa eu am nevoie de inspiratie si un plan al zilei.O imagine motivationala si o idee de pus in practica ma ajuta sa fiu mai asertiva!
 Nu uita sa-ti incepi ziua zambind!


Cum arata diminetile tale?Pe curand,


 

Blog Template by YummyLolly.com