9 apr. 2012

4 saptamani cu Bioderma Matricium



  De 8 martie am primit de la Bioderma un martisor deosebit: o cutie rosie foarte eleganta,prinsa cu traditionalul fir alb-rosu al martisorului.Matricium s-a lansat in luna martie a.c.,iar eu am fost printre privilegiate in testarea noutatii.
Ce este Matricium?
  • dispozitiv medical,un veritabil regenerator cutanat ce actioneaza in profunzimea pielii.
  • recreeaza mediul natural in care celulele pielii iau nastere si furnizeaza substante nutritive esentiale pentru reinnoirea celulara si regenerarea tesuturilor.
  • este recomandat pentru pielea agresata, expusa agresiunilor zilnice (stres, oboseala cronica, poluare etc) si pentru pielea lezata, fara sangerare sau exusat (peeling, dermabraziune, arsuri de gradul I, dereglari hormonale etc).
  • contine 63 de substante active existente în mod natural in piele, esentiale în regenerarea celulelor si tesuturilor. 
  • nu contine conservanti, parfum, coloranti, parabeni asigurând astfel o toleranta perfecta.



Cum se prezinta?
  • dispozitiv medical (de clasa II-A, conform Directivei 93/42/EEC)
  • 30 de monodoze 100% sterile de 1 ml 
  • textura lichida fara culoare,asemeni unui ser.

Cum l-am utilizat?
Monodozele Matricium sunt perfect sigilate si se desfac prin rasucirea capatului superior.Conform prospectului,am aplicat Matricium pe tenul curat si uscat.O jumatate din doza a fost cantitatea ideala pentru ten si pielea gatului.Dupa utilizare,monodoza se inchide perfect cu celalalt capat al varfului indepartat si se utilizeaza in maxim 24 h.

  • am folosit Matricium timp de 4 saptamani,cate o doza in fiecare zi (jumatate dimineata,cealalta jumatate seara).
  • am aplicat serul direct pe fata,dupa care l-am intins si uniformizat cu ajutorul degetelor.
  • nefiind un inlocuitor al cremei,se usuca repede si apare senzatia de strangere a tenului,de aceea se recomanda folosirea unei creme obisnuite.
  • dupa fiecare utilizare am aplicat crema mea de zi/uleiul hranitor pentru ingrijirea de noapte. 
Atentie!Doza recomandata este de 1 monodoza/zi.In cazurile grave ce necesita depasirea acestei doze,se recomanda consultarea unui medic de specialitate.



De asemenea,am gasit urmatoarele precizari si sugestii din partea echipei Bioderma,pe wallul  facebook:
Matricium nu are calitatile cosmetice ale unei creme, din acest motiv dupa aplicare se recomanda utilizarea cremei obisnuite (crema hidratanta, nutritiva, crema de noapte); poate fi asociat deci cu orice crema in principiu, in mod special cu Sensibio Forte daca pielea este in criza inflamatorie sau cu Cicabio crema/lotiune daca pielea este lezata (initial se utilizeaza Cicabio crema dupa care Matricium). Matricium poate fi folosit complementar oricarei creme antirid, refill sau de refacere a conturului fetei.
   
    Cum a fost experienta Matricium?
  Eu am un ten normal-mixt,luciu cauzat de exces de sebuum  in zona T,dar si pori dilatati pe obraji si frunte.M-am consolat in timp ca problema porilor dilatati este una care trebuie acceptata pentru ca niciun tratament nu ii inchide complet,ci poate doar sa-i reduca.Cu Matricium cred ca aproape orice crema ar putea avea acest rezultat.
  In ce ma priveste,Matricium a functionat ca un fel de lifting.Tenul a capatat fermitate si vitalitate,simtindu-l mai tanar.M-am bucurat de aceste efecte incepand cu prima zi de utilizare.
Este non-comedogenic,ceea ce inseamna ca nu obtureaza porii si nu provoaca acnee.
 Totusi,neavand un ten problematic,deteriorat sau fragil (semne evidente/cicatrici/ten matur/sensibil/iritabil) nu pot  evidentia si alte puncte forte ale dispozitivului medical Matricium.Cu toate acestea,consider ca este perfect pentru perioada rece a anului,dar si vara,pentru ingrijirea tenului,mai ales ca tenul are mai mult de suferit din cauza factorilor vremii.
Matricium Bioderma este disponibil in farmacii de la 1 martie,la un pret recomandat de 199 ron/dispozitiv cu 30 de monodoze.
Va atasez si prospectul Matricium,cu informatiile producatorului:


Ingrediente:



  Ati incercat Matricium?Ce parere aveti despre un astfel de produs pentru ingrijirea pielii?


 Pe curand,



 

Blog Template by YummyLolly.com