3 apr. 2012

10 of the Month!


Intentionez sa realizez o rubrica noua cu 10 dintre cele mai interesante articole pe care le-am citit in luna trecuta, in blogosfera romaneasca.Nu este un top,deci ordinea este absolut aleatorie.

1.Beneficiile uleiului de cocos,un articol din Cosul Bio,ce prezinta beneficiile acestui ulei atat pe plan intern,cat si extern (ten,corp,scalp si par,etc).

 
 2.Georgia`Mirror  si-a asternut o parte din ganduri,iar randurile ei m-au lasat nostalgica pentru ca m-am regasit printre ele.
sursa

3.Picatura de aromaterapie a venit de la Federova.M-am relaxat doar citind despre aromele ei preferate.

sursa

4.Ramanand la aromaterapie,de data asta pentru suflet,Clarra a asternut cateva randuri profunde,pline de adevar,randuri pe care mi-ar fi placut sa le trimit catorva persoane.Doua vorbe despre suflet.M-am gandit ca nu o sa le inteleaga,asa ca m-am asezat cumintica si am meditat.


5.Un review al unor produse de corp m-a cucerit in primul rand prin maniera de prezentare.O steluta de artist,asa cum i-am spus si ei,lui Katynel.

sursa
 6.Propunerea unei masti faciale reparatoare (miere si polen) a venit de la Kzarinne.Am si testat!O sa va vorbesc foarte curand despre aceasta experienta,pentru ca merita!





7.Mi-a placut de Andreea,prin reviewul ei mi-a sters pofta de produse Sabon.Thanks again!:*

8.La capitolul machiaj si realizarea lui step by step,Adyna a realizat unul pe placul meu.E vorba de Day&Night  Make-up. 

sursa

9.Cea care a pus punctul pe i  in ce priveste relatia companii-blogger cand vine vorba de conditii de promovare a fost Cristina,in ultima zi a lunii martie,intr-un articol foarte bun-Picatura care a umplut paharul.


10.Am lasat pentru sfarsit cea mai noua descoperire in bloguri.Hapi este un blog vitaminizant,profund si cu un simt al umorului dedicat.Citindu-l,nici nu-ti dai seama cum trec orele.As avea cateva recomandari din multitudinea de articole si  hai sa fie ceva foarte recent: Soacra,soacra.Si ce daca.





   Din tot ce ati citit/descoperit luna trecuta,ce-mi recomandati?


   Pe curand,


 

Blog Template by YummyLolly.com