31 mar. 2012

Parerea mea despre uleiul de argan


  Am fost foarte bucuroasa atunci cand am reusit sa mi-l cumpar pentru prima data.Mi-l dorisem foarte mult si imi amintesc ca ma laudam oriunde ca am si eu,in sfarsit,ulei de argan.Determinante in dorinta de a-l avea,au fost bineinteles,proprietatile sale antirid,nutritive,hidratante,protectoare impotriva efectelor nocive ale vremii,reda elasticitatea,etc,stiti voi...aspecte care l-au facut demn de a  fi supranumit si elixirul tineretii.OK,nu stiu cat marketing este in aceasta expresie...
  
 La inceput l-am folosit doar pentru ingrijirea tenului.Mentionez ca am tenul normal-mixt in zona T,cu pori dilatati si luciu.
 Intr-adevar hidratant,hranitor,reda elasticitatea.In ce priveste caracteristica antirid,nu as avea cine stie ce nevoie,doar linii fine de expresie.
 Apoi,l-am folosit si pentru corp,atat vara dupa plaja,cat si pentru ingrijirea pielii dupa dus.Din nou,piele hidratata,cu o stralucire sanatoasa chiar si atunci cand nu foloseam uleiul.

Pentru par mi-a placut cel mai mult.O data pe saptamana il foloseam ca masca de par,in felul urmator: aplicam uleiul pe fiecare suvita si acopeream parul cu un prosop.Lasam sa actioneze pe perioada noptii,iar a doua zi dimineata,imi spalam parul prin 2-3 samponari.

  Revenind la perioada in care utilizam uleiul de argan pentru ingrijirea tenului,aceasta coincide cu aceea in care am avut niste cosuri mari,extrem de dureroase.Am dat vina pe un anumit tratament pe care il urmam,insa dupa terminarea acestuia mi-am dat seama ca trebuie sa fi fost de la vreun cosmetic pe care il utilizam zilnic.Mi-am dat seama ca uleiul imi obstructiona porii si cauza acele cosuri,atunci cand am renuntat sa-l mai aplic pe ten si aplicandu-l  doar pe gat,umeri si decolteu,mi-au aparut bubite similare.In fine,le-am tratat cu Brevoxyl si nu s-au mai intors de atunci.Iar uleiul de argan l-am folosit doar dupa dus,pe pielea umeda si pentru ingrijirea parului.

  In aproximativ 6 luni cat am folosit uleiul de argan,nu pot spune ca m-am bucurat din plin de proprietatile acestuia.Nu pot spune ca a fost mai bun decat uleiul din seminte de struguri,pe care-l folosisem anterior lui.Si uleiul din seminte de struguri imi hidrata excelent tenul,dadea stralucire parului si pielii.Am citit reviewuri in care se afirma ca dupa 2 saptamani de utilizare au disparut riduri.Pe cine pacalim?
  
 Sub aspectul avantajelor utilizarii unui ulei vegetal,nu am gasit absolut nicio diferenta intre cele doua.
  Sub aspectul proprietatilor,cel de argan numara mai multe. Si asta se cunoaste si in pret: aprox.60 de lei uleiul de argan vs.13 lei uleiul din samburi de struguri.Am dat doar un exemplu.Un altul ar fi acela ca uleiul din migdale dulci mi se pare net superior celui de argan,dar despre acesta prefer sa vorbim mai pe larg,altadata.
 Sub aspectul non-comedogenitatii,uleiul de argan a pierdut teren in detrimentul celorlalte doua,in urma experientei mele.



  Cu toate acestea,intentionez sa cumpar uleiul de argan Mayam (e ceva mai ieftin-32 de lei,parca) si sa-mi fac un mix cu vitamina E tocoferol.In principiu,pentru boost,gat,umeri.


      Ce-mi puteti spune de experienta voastra cu uleiul de argan?




Pe curand!



    
P.S.:Nu uitati de blogsale,poate va intereseaza ceva.
P.S.2: Urmeaza o serie de reviews care stau demult in ciorne: atat cosmetice de ingrijire,cat si de make-up.Saptamana viitoare ne ``vedem`` cu impresiile Matricium dupa 30 de zile.:)
 

Blog Template by YummyLolly.com