26 mar. 2012

Critic,deci exist!


     In timp ce-mi fierbe ceaiul de urzici,incerc sa ma concentrez pe lucrurile pe care mi le-am propus sa le fac pana la sfarsitul acestei zile.Asta inseamna ca mai am la dispozitie vreo 3 ore.
 Nu prea am spor,pentru ca vecinul de la 1 isi alearga sotia pe scara de 4 ore continuu.Ea tipa,semn ca el nu o doreste pentru cine stie ce serata.Oh...la asta se refera si el cand spune ``las`ca ti-arat eu tie!``...Il critic pe el,in mintea mea ,desigur,ca un barbat ca el se da viteaz in fata sotiei ori de cate ori bea un pahar in plus.O critic si pe ea,ca prefera sa mearga cu capul in jos,decat sa faca ceva spre binele si linistea ei.
 Ii critic si pe altii care,in varsta fiind si lipsiti de ganduri,incearca sa-ti indrume pasii pe drumuri care nu sunt ale tale,ci au fost candva incercate de ei.
 Il critic pe el ca nu apreciaza unele daruri ale vietii.

 A fiert ceaiul.O cana dimineata si una seara.Urzicile contin mult fier,in plus,ceaiul de urzica va garanteaza un ten curat.Testat!

 Ma critic si pe mine.De fapt,de cele mai multe ori,eu sunt obiectul criticilor mele.Mi se pare ca nu sunt suficient de organizata-si probabil asa este,ma extenuez incercand sa-mi duc sarcinile la bun sfarsit,ma implic in prea multe proiecte care ma coplesesc.Nu ma plang,dar mi-am mai varsat din of.
 Se cunoaste ca azi nu mi-am luat vitaminele,nu?Maine va povestesc o alta urmare a acestui fapt.


    Sper ca nu m-ati uitat,nu-i asa?



  Nu uitati de blogsale,poate va intereseaza ceva.Spre sfarsitul saptamanii va fi completat si cu alte articole.Multumesc!
 

Blog Template by YummyLolly.com