20 feb. 2012

Un wishlist cu totul Bio!




  E noapte tarziu si-mi clatesc ochii cu articole despre uleiuri vegetale si esentiale,neaparat Bio.Desi am o sectiune separata dedicata lucrurilor pe care mi le doresc,placerile acestea merita un loc aparte.Cred ca o sa le numesc urgente si o sa-mi tapetez usa frigiderului,oglinda din baie,usa sifornierului,ca sa grabesc putin lucrurile.:D


 1.Mi-l doream si inainte,l-am vazut la Georgiana,iar acum Kzarinne a scris despre el.E vorba de uleiul de Monoi de Tahiti,ulei obtinut prin macerarea florilor de monoi (tiare)  in ulei de cocos.Doamne,cat de bine suna!
 2.Ca o mare iubitoare de lavanda ce sunt,uleiul esential n-ar trebui sa-mi lipseasca.



3.Uleiul de migdale dulci e pe sfarsite,deci stocul trebuie refacut.Oare cum am trait fara el inainte de a-l descoperi?





4.Putina vitamina E (tocoferol uz cosmetic) pentru propriile mele cocktailuri pentru piele.Intr-o zi,o sa descopar secretul tineretii fara batranete.:P




5.Untul de cacao.Vinovat de aceasta placere este uleiul solid de la Lush,al carui ingredient principal este untul de cacao.A se intelege:vreau placere pura!










  Am vrut sa ma opresc la 5 dintre dorintele mele,insa ca extra wish o sa adaug Coffee Bar de la Soap Mill.
  Sapunul Lavender Bar mi-a deschis apetitul pentru alte bunatati din gama Morning Dew.<3










    Am gasit toate bunatatile in Kzarinne`s Boutique printre o sumedenie de alte tentatii dupa care suspin.Poquito a poco...o sa ma laud cu toate :P






        Spuneti drept,v-am facut pofta cu ceva?





 

Blog Template by YummyLolly.com