16 feb. 2012

Review:ulei solid Peace de la Lush



   Daca ar fi sa aleg un singur produs de ingrijire a corpului,acesta ar fi uleiul solid pentru masaj de la Lush.Mi-a fost oferit de Claudia de la Lush,careia ii multumesc din nou.Inca de cand l-am primit,am stiut ca o sa avem o relatie speciala.
  L-ati vazut atat la preferintele lunii,cat si printre produsele pe care le folosesc in sezonul rece.In zilele in care ajung infrigurata,doua expresii am in minte:dusul cald si uleiul solid de la Lush.Pana si numele,Peace,iti confera o stare iertatoare de liniste si calm.
 Ce contine:unt organic de cacao,unt organic de shea,ulei de masline,parfum si linalool.
  Cat de bine suna asta!


   Cum il folosesc eu:

 De fiecare data dupa dus,il aplic direct de pielea umeda.Masand usor,se topeste in contact cu pielea si se absoarbe in timp.Miroase extraordinar de bine,este o aroma naturala ce seamana cu musetelul.Parfumul este retinut de orice intra in contact cu pielea: halatul de baie,prosoapele,lenjeria.
 Hidrateaza excelent (fara a se mentine uleios la suprafata pielii),iar aceasta senzatie se mentine pana la urmatorul dus.In general,nu am probleme de sensibilitate a pielii,insa in sezonul rece imi place sa previn neplacerile.Si mi se pare ideal faptul ca nu am nevoie decat de un singur produs in acest sens!




   Uleiul solid Peace are 100 g si il gasiti pe site-ul lush.ro,la pretul de 42 lei.Daca as putea sa va ofer cate o bucatica din acest unt,mi-ati da dreptate atunci cand as spune ca merita fiecare banut!

  Sunt foarte incantata de cosmeticele Lush,vor urma si alte reviewuri absolut delicioase si,trebuie sa ma laud ca am castigat pe blogul Cristinei si broscuta pupacioasa (asa-mi place sa-i zic),care contine ravas (!) si un sapun sweet heart.Tot Cristina a vorbit si despre rasfatul cu Leap Frog de la Lush,daca sunteti curioase de broscuta pupacioasa.:P



     Care sunt aromele voastre preferate de la Lush?


Pe curand,



  
 

Blog Template by YummyLolly.com