19 feb. 2012

Review:sapunul cu lavanda Soap Mill



  Stiu ca v-am innebunit cu preferintele mele pentru lavanda,insa astazi trebuie sa va vorbesc despre primul meu sapun cu lavanda.Mi-a fost oferit de Silvia de la Soap Mill,careia ii multumesc din nou pentru aceasta placere.
   Trebuie sa recunosc ca rutina spalatului pe maini s-a transformat intr-un adevarat rasfat si orice motiv e tocmai potrivit pentru a repeta ``operatiunea``.
   Produsul este unul de tip 3 in 1:sapun,sampon,gel de dus.





       Prima impresie:
   Sapunul cu lavanda Soap Mill este primul meu sapun bio si mi-a deschis usa perspectivei bio si in ce priveste acest tip de produs.Cand l-am primit,nu ma mai saturam sa-l miros.Un alt aspect care m-a facut sa-l iubesc instantaneu a fost faptul ca sapunul contine (si se vede) pulbere de floare de lavanda,din belsug chiar.Ce pot sa spun...l-am iubit din prima zi!

  Ulterior,folosindu-l zilnic de mai multe ori,pot spune ca sapunul cu lavanda Soap Mill:
  • este cremos,iar florile de lavanda din compozitie realizeaza o exfoliere delicata
  • are actiune de curatare delicata,dar foarte eficace
  • lavanda,cu aroma si florile sale,se pastreaza chiar si acum dupa 4 saptamani de utilizare a sapunului.
  • spuma parfumeaza discret (si baia miroase a lavanda in ultimele saptamani)
  • nu usuca pielea,insa cu vremea asta,trebuie sa aplic neaparat o crema de maini de fiecare data.
   L-am folosit si ca gel de dus,curata foarte bine si nu usuca pielea.Pulberea de lavanda exfoliaza usor si uleiurile esentiale continute parfumeaza placut.
  Ca si sampon,l-am folosit o singura data,destul de recent.Am luat suvita cu suvita si le-am trecut prin palma in care tineam sapunul.A rezultat multa spuma intr-un timp foarte scurt.Cu aceeasi spuma am masat si scalpul.Rezultatul:un par foarte curat,placut parfumat.
  Cu alte cuvinte,rasfat din cap in picioare!


   Iata-l!
    

 

   Ingrediente: ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de masline, ulei de floarea soarelui, unt de cacao* organic neprocesat, brut, apa distilata, uleiuri esentiale (lavanda, patchouli), levantica pulbere.

Cateva beneficii (sursa soapmill.ro):



  • Uleiurile esentiale au proprietati antispastice, antiinflamatoare si analgezice, fiind de ajutor in cazul problemelor respiratorii
  • Calmeaza si relaxeaza atat pe plan fizic, cat si mental, fiind extrem de util in momentele de iritabilitate nervoasa, suprasolicitare intelectuala si surmenaj
  • Este un produs astringent de nivel mediu, excelent pentru piele normala si grasa
  • Elimina toxinele, hraneste pielea si ajuta la mineralizarea organismului
  • Are un continut ridicat de omega-6, vitamina A si vitamina E
  • Contine acizi grasi vegetali, care maresc viteza de regenerare a tesuturilor
  • Este un excelent protector la nivel celular



  •    Il gasiti pe site-ul Soapmill,impreuna cu alte informatii pretioase si alte cosmetice minunate 100% naturale.


    Later Edit: probabil ca unii dintre voi stiu deja,insa trebuie sa va anunt ca din luna martie Soap Mill va lansa gama de detergenti 100% naturali  pentru rufe si detergenti pentru vase.Si pentru ca se afla in stadiul testarii,Soap Mill ne invita sa participam la un chestionar.Puteti completa poll-ul cu un click aici,dureaza mai putin de 1 minut.Va multumesc!




          Pe curand!


     

    Blog Template by YummyLolly.com