5 feb. 2012

Rasfat de weekend

    


        Bine v-am regasit!


    Am avut o saptamana ceva mai grea decat de obicei,frigul avand un cuvant greu de spus in acest sens.Temperaturile scazute ale weekendului trecut au facut ca instalatia de apa de la serviciu sa inghete,condamnandu-ne la cateva zile in care caloriferele au fost urate si apoi iubite,imbratisate la maxim.Avand in vedere orarul meu,ajung dupa ora 21 acasa.Astfel,ajunsa la caldurica si dupa un dus imbietor,somnul ma rapea in mai putin de o ora.
  Abia asteptam weekendul pentru a ma putea odihni si acum,la finalul acestuia,nu pot spune ca am recuperat mare lucru,desi am dormit mai mult decat de obicei.De fapt,asa si trebuia sa se numeasca acest post:recuperare,nu rasfat.
 Astazi am tinut sa acord o atentie deosebita ingrijirii pielii,mai ales ca se anunta o alta saptamana friguroasa.Dupa dus,mi-am etalat arsenalul de bunatati si m-am delectat astfel:
  • dupa exfolierea corpului cu propriul meu exfoliant corporal,pe pielea umeda am aplicat uleiul solid pentru masaj Lush cu unt de cacao si unt de shea.Eu insist ca miroase si a musetel,aroma care calmeaza si incanta simturile.
  • mi-am exfoliat tenul cu un gel gomaj cu aloe vera.Particulele exfoliante sunt de fapt samburi de masline si migdale sub forma de granulat fin,uscat.Ofera un gomaj delicat,insa foarte eficient si,avand in compozitie si ulei de cocos si masline,nu usuca tenul.
  • dupa exfoliere am aplicat serul antirid cu ulei de argan si susan.Nu contine apa,de aceea dupa pulverizarea tonicului de la Liz Earle,am aplicat o cantitate mica din acest ser pe tenul umed.Am masat pana cand a intrat complet in piele si ma declar absolut incantata de acest tip de cosmetice.L-am aplicat si in zona ochilor si pe gat.Senzatia de hidratare e una maxima.Inainte de culcare o sa-mi curat tenul cu un gel de curatare si voi aplica din nou o crema puternic hidratanta.
  • pentru ingrijirea parului,am pulverizat keratina Anian si,dupa uscarea cu phoenul la potenta maxima,am aplicat pe varfuri deliciosul ulei solid de cocos.
  • mainile si coatele le-am  exfoliat cu un mix de  zahar+ulei masline+2 capsule vitamina E,dupa care am aplicat,din belsug,acelasi ulei de cocos folosit in cazul varfurilor.
  • In timp ce va impartasesc aceste randuri,o aroma de levantica,vanilie si ylang ylang ma tine cu zambetul pe buze.E vorba de Serenite,de la Handmade Sister Beauty.



    In aburii ceaiului meu preferat,va fac o marturisire: pentru nimic in lume nu as renunta la aceste placeri ale weekendului!

  Acum merg sa ma echipez,ies la o mica plimbare,pentru o ciocolata calda.Daca vi se pare ca zariti un pinguin,nu va alarmati.Eu sunt,imbracata cat sa suport frigul.;)



   Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com