23 feb. 2012

Biroul de acasa



 
  Inca de cand m-am mutat din casa parintilor,imi doresc un coltisor numai al meu.Si aici ma refer la acea vanity table dupa care suspin mereu,dar si la un mic birou.Cand scriu pe blog,imi tin laptopul fie pe genunchi,fie pe bratul fotoliului/canapelei.Nu e intotdeana comod.
 Sunt deja cu gandul la weekend si ma gandesc ce-as mai putea mesteri in cele doua zile de repaus.Asa ca mi-am propus sa caut idei pentru un birou,avand in vedere spatiul mic pe care il detin si sa vad cum voi reusi sa-mi realizez unul.

















   Nu pot sa nu-mi exprim curiozitatea fata de acel spatiu de acasa unde voi,bloggeri sau cititori,va desfasurati activitatea: studii,blogging sau timp liber.Mi-ar prinde bine cateva idei in plus,deci daca vreti sa-mi trimiteti poze,o puteti face pe adresa de email de la sectiunea contact.

 In ce priveste biroul meu,va tin la curent cu ce-o sa-mi iasa.Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com