18 feb. 2012

Bijuterii cosmetice



 

 Eu zic sa ne grabim sa primim primavara.Si pentru ca vine tare greu,HandMade Sister s-a gandit sa-i presare cararea cu ceea ce stie cel mai bine sa faca,cu bijuterii cosmetice.Si pentru ca cele mai utilizate creme din ``arsenalul`` fiecareia dintre noi sunt cremele de maini si cremele pentru ten,Cristina le-a creat cu dragoste si le-a dat ambalat sub o forma foarte artistica.



   Cremele de maini cu mango si galbenele sunt pufoase si hidratante.Printre ingrediente se numara: untul de mango,untul de shea,ulei de galbenele,ulei de musetel.
  Crema pentru fata este cremă inteligentă care va intui de ce are pielea nevoie. Va reechilibra tenurile cu probleme, va hrăni tenurile obosite, va hidrata tenurile deshidratate.Contine:unt de shea,ulei de jojoba,ulei de macadamia,ulei de migdale.
 
  Intentionez sa-mi iau si eu o parte din micuta comoara,dar cu greu ma pot hotari intre:






  
 
 V-am lasat o mica galerie aici,restul bijuteriilor cosmetice le puteti descoperi pe blogul Handmade Sister Beauty.Dupa cum puteti observa,fiecare recipient este pictat diferit (cu vopsea pentru sticla),ceea ce le face unice.Mi se par cadourile ideale pentru luna martie!<3


      Cristina a mai avut o colectie in acelasi ton,de Craciun.Atunci le-am descoperit tarziu,dar de data asta ma bucur ca am putut afla la timp.Nu-i asa ca sunt minunate?Voua care va place mai mult si mai mult?


    Pe curand,


 

Blog Template by YummyLolly.com