31 ian. 2012

Tag Time!



  
    
    N-am mai primit demult un blog award si ii multumesc Catalinei pentru nominalizare. :*
Cu premiul in brate :P trebuie sa raspund catorva intrebari,iata-le:

1.Care este produsul de machiaj preferat? 
   E greu,dar hai sa zic ca preferatul si nelipsitul este rimelul.De altele ma pot lipsi,dar de el ba.  

2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
   Machiajul neutral.  

3. Care este desertul tau preferat?
    Tartele cu fructe proaspete.

4. Culoarea preferata:
    Verde,cu toate tonurile lui.

5.Care este prenumele tau?
   Anda.

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?

  
7. Pisici sau caini?
   Ambele variante,insa locuind intr-un apartament mic,nu-mi permit decat un motan.

8.Ceva despre mine,nementionat pana acum pe blog.

 Lucrez la o lista cu lucruri pe care imi propun sa le fac pana la 30 de ani.Nu sunt multe,avand in vedere ca mi-a ramas putin timp pana atunci (vreo 2 ani jumate).



   Vreau sa dedic acest premiu tuturor blogurilor din blogroll-ul meu.



Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com