5 ian. 2012

Semne bune anul are?

Da,inca mai am bradutul :)

    Au trecut deja 5 zile din noul an. Azi mi-am amintit ca in noaptea dintre ani am rupt,prin uitare,niste obiceiuri.Obisnuiam sa port ceva rosu,sa tin niste banuti in buzunar,sa ma pup cu iubitul meu sub vasc si mai apoi,dupa ce am sorbit din sampanie,sa spargem cupele.La 12:00 trebuia sa-mi pun dorinta pentru noul an.Nimic,absolut nimic din aceste traditii ale mele (ale cuplului) nu s-a aplicat.Cumva fortata de imprejurari,pentru ca am petrecut Revelionul alaturi de parintii lui Bogdan.Noaptea s-a sfarsit pe la 3 jumatate cu un ceai cu lamaie,pentru ca raceala afurisita imi infundase nasul si urechile si ma facea sa lacrimez.
  Pe 1 ianuarie,cum m-am trezit,aproape instinctiv,am cautat pe youtube Happy New Year (ABBA).Imaginati-va urmatoarea scena:somnoroasa,ciufulita,sedata de pliculete antigripale si inca in pijama:Cat girl*,dansezi?-ma intreaba.Pana sa il refuz pe un ton morocanos,sunt deja luata in brate.Am dansat.(cat girl e inscriptia de pe pijamaua mea:P ) .


 Am reusit si am terminat micul meu panou cu dorinte despre care va aminteam odata cu noile inceputuri.Am vazut ca toata lumea obisnuieste sa vorbeasca in aceasta perioada despre dorintele noului an.Eu am doua principale:una esentiala (sanatatea) si a dream that I would call ``my own``(ii sugeram ceva Mosului in acest sens).Desigur,am multe destul de practice,foarte realizabile.Probabil ca voi deschide subiectul in acest sens,intr-un post viitor.Interesate?


   Chiar daca au trecut abia 5 zile din noul an,ce feeling aveti pentru acest nou an?Semne bune anul are?



    Pe curand!





  
 

Blog Template by YummyLolly.com