28 ian. 2012

Review:Liz Earle Instant Boost Skin Tonic Spritzer





    Dupa ce am testat demachiantul-minune de la Liz Earle,am fost incantata sa aflu ca rutina ingrijirii tenului meu va fi completata de alte doua produse :lotiunea tonica Instant Boost si lotiunea hidratanta de zi Skin Repair Light Moisturiser de la Liz Earle.

 Lotiunea tonica de la Liz Earle a venit intr-un moment in care eram convinsa ca nu am nevoie de un astfel de produs,cand renuntasem la ideea de tonifiere,gandindu-ma ca pot folosi la fel de bine apa.Si pentru ca mi s-a oferit ocazia de a alege fie formatul obisnuit,fie cel spritzer,l-am ales pe cel din urma (pentru un plus de tonifiere).Totusi,ambele au acelasi continut,sa stiti.


ingrediente active



 Descrierea oficiala a produsului o puteti citi pe site-ul Liz Earle,incerc sa trec peste aceasta etapa pentru ca eu insami cand vreau sa citesc un review ma intereseaza doar si insasi parerea respectivei persoane,si nu datele oficiale pe care le pot gasi direct la producator.









   Deci,iata,punctat,experienta mea cu acest produs:



  • alegandu-l in format spritzer,il pulverizez direct pe fata,dupa demachiere/curatare.Daca as folosi o discheta,o buna cantitate de produs ar fi absorbita de aceasta.Unde mai pui si efectul tonic al pulverizarii.;)
  • il aplic atat dimineata dupa curatarea tenului,cat si seara dupa demachiere,iar tenul ramane proaspat,fara senzatia de uscat ori de strangere.
  • imi calmeaza micile iritatii (cum au fost cele create de polishing tool-ul de la Sigma).
  • are un miros placut,suav.
  • dupa aplicare se simte senzatia de hidratare si as putea foarte bine sa uit de crema hidratanta.
  • ingredientele sunt din categoria celor mai bune:


  Alte detalii:
  • 200 de ml de produs asigura necesarul pentru aprox.3 luni de utilizare.
  • no animal extracts.
  • expira la 12 luni de la deschidere.
  • potrivit pentru toate tipurile de ten (al meu fiind normal-mixt).
  • il gasiti online,click aici.



    Il consider unul din acele produse pe care mi-ar placea sa-l folosesc in mod constant si voi urmari ofertele site-ului pentru a-mi asigura un kit cu produsele de baza.Dintre lotiunile tonice folosite pana acum,cred ca e singurul produs care isi merita aceasta denumire.

Cu Liz Earle am descoperit intai curatarea si demachierea tenului cu Hot Cloth Cleanser, iar acum am adaugat tonifierea tenului cu Instant Boost Skin Tonic Spritzer.Urmeaza hidratarea cu un alt produs deosebit,tot de la Liz Earle!



  Pe curand!






 

Blog Template by YummyLolly.com