23 ian. 2012

Review:deodorant CATTIER Brume Active


 
  
     Deodorantul Brume Active de la Cattier Paris mi-a fost oferit spre testare de catre biobeauty acum aproximativ doua luni.
  O sa redau cateva aspecte inscrise pe eticheta produsului,alaturi de impresia pe care mi-a facut-o acest produs in timpul utilizarii.
  • nu contine alcool si nici saruri de aluminiu si este produs certificat Ecocert.Stim ca alcoolul este un ingredient iritant pentru piele,dar cum sta treaba cu sarurile de aluminiu?Ei bine,spre aceste ingrediente (dar nu in totalitate) se arata cu degetul cand e vorba de cancerul la san.Pe scurt;particule toxice care patrund cu usurinta in epiderma.Totusi,pe lista ingredientelor o sa observati Benzyl Alcohol.
  • Ingrediente:apa, apa florala de hamamelis organic, glicerina, glucoza, methyl rapeseedate ferment (agent anti-bacterian provenit din fermentarea bacteriana a zaharului), polyglyceryl 10 - Laureate, benzyl alcool, sodium benzoate, parfum, extract din frunze de aloe vera organica,acid lactic, citronellol, eugenol, limonene.
  • Ingredientul de baza este apa,iar Azotul este ``the gas pump``.
cam asa de ud se prezinta
 Acest aspect il face prietenos cu natura,delicat cu axila si mai putin eficient cu transpiratia (comparativ cu un deodorant non-bio).Daca ai o zi lunga sau o transpiratie abundenta,as fi tentata sa-ti spun sa nu te bazezi prea mult pe el.Necesita improspatare:spalat-uscat-reaplicat.
       Pentru o persoana  cu un grad de transpiratie normal,ar trebui sa fie in regula.Insa,chiar si asa te poti trezi cu surprize neplacute.Am purtat intr-o zi un pulover din lana,fara un tricou de bumbac dedesubt (care sa ajute absorbtia) si pentru prima data in viata mea imi doream sa ma ascund din cauza senzatiei neplacute:miros si efect umed-lipicios.
     Concluzie:deodorant cu o putere mica-medie de acoperire a mirosului de transpiratie.De inhibare a transpiratiei nici nu se pune problema (da,stiu ca e nesanatos acest efect).
  • produsul in sine miroase placut,fiind parfumat cu patchouli.
  • valabilitate 6 luni de la deschidere
  • recipient de 100 ml

   Aceasta ar fi parerea mea,sunt recunoscatoare ca am avut ocazia de a-l testa,insa eu nu o sa-l cumpar.


       Pe curand!





P.S.:Nu uitati de concursul cu premiile oferite de LUSH,va mai puteti inscrie pana la ora 12:00,astazi.
 

Blog Template by YummyLolly.com