14 ian. 2012

Nails of the Week


   ...sau ce-am mai purtat pe unghii in ultima saptamana.Si cum v-am aratat cadourile colorate pe care le-am primit si v-am promis NOTD -uri cu ele,mi-am zis ca n-ar fi rau sa le adun pe toate intr-un singur blog post.
   Vreau sa precizez faptul ca fotografiile sunt facute imediat dupa aplicarea lacului,deci pe alocuri o sa vedeti si cuticule colorate :D.
Cel mai votat a fost verdele mint de la Flormar,nuanta cu care o sa incep.


   1.Flormar 424.Imi place mult ca este o nuanta lucioasa,fara particule sidefate.Necesita aplicarea in  doua straturi.






 2.Flormar Supershine 09 este o nuanta de corai care imi place de mor,numai ca aparatul foto refuza sa-i dezvaluie adevarata frumusete si o transforma intr-un portocaliu banal.Prima fotografie reflecta ceva mai mult realitatea,cea din urma insa....




  Ceva mai convingator pentru aceasta nuanta,am gasit urmatoarea fotografie.

sursa


 3.Si daca tot am inceput cu Flormar,inca una.Este vorba despre Flormar True Color 031,o nuanta de rosu pur,extrem de lucioasa,se aplica foarte fin,fara a forma linii.Design elegant.

aplicarea unui singur strat de lac (fara base coat)

dupa aplicarea celui de-al doilea strat (fara topcoat)


4.Va spuneam despre ea ca m-am indragostit iremediabil.E vorba de Alix Avien 188,pe care v-o prezint in toata splendoarea ei.

Aplicarea pe unghii cu un singur strat.

2 straturi de lac.

Al treilea strat,pentru o nuanta mai intensa.

  Eu v-am aratat lacul aplicat ca atare,insa il voi folosi si in combinatie cu alte culori.Am gasit si cateva surse de inspiratie:
sursa


sursa

   Ce e mai dificil la acest lac de unghii,este inlaturarea de pe unghii.De aceea e mai simplu sa lasati o dicheta imbibata in acetona pe unghii,pana cand lacul se inmoaie si se sterge cu usurinta.Altfel,riscati sa va agresati suprafata unghiilor si...sa va faceti un car de nervi.


5.Un alt lac care imi place pentru aspectul delicat,diafan pe care il ofera unghiilor este Alix Avien 218.

O singura aplicare

Doua aplicari




 6. Cu 232 Alix Avien nu aveti nevoie decat de o aplicare,intr-un singur strat.Are o consistenta ceva mai groasa,aspect care mi-a cam dat de furca la aplicarea pe unghiile mele mici.Foarte intensa,sidefata,deosebita.







      Ei bine,tocmai ati vazut cele mai noi culori din colectia mea.Le multumesc fetelor mele,Ioana si Catalina, pentru micile comori oferite!

    Voua care va place mai mult si mai mult?V-ar placea sa reintalniti acest subiect,pe blog?Daca da,atunci va astept in fiecare sambata,aici.


      Pe curand!









  
 

Blog Template by YummyLolly.com