30 ian. 2012

January:Love,Like and Lost



   Va mai amintiti ca odata cu noile inceputuri,va spuneam ca anumite rubrici o sa-si schimbe numele?Uite asta e primul exemplu in acest sens,este vorba de preferintele si dezamagirile lunii.Iar daca anul trecut cosmeticele intrau fie in categoria preferinte,fie dezamagiri,de-acum inainte le voi grupa in trei::cele pe care le iubesc si la care nu voi renunta cu usurinta,cele pe care le-am testat si mi-au placut,fara sa aiba un impact deosebit,si cele care nu-mi plac deloc si nu le voi recumpara.Trei categorii:love-like-lost.
  In prima luna a anului 2012 nu am cumparat foarte multe cosmetice noi,pentru ca am promis sa-mi cumpar ceva doar atunci cand am nevoie.Cu toate acestea,tot s-au adunat cateva:fie primite,fie a trebuit sa le cumpar pentru ca...asteptau de mult timp in wishlist. :P
   Sa incepem!


    
LOVE them!Cosmeticele pentru ingrijirea tenului sunt aceleasi de cateva luni incoace.Am intrat intr-un fel de rutina si deocamdata nu am schimbat nimic,decat la produsele de ingrijire a tenului pe timpul noptii.



 Demachiere/Curatarea tenului/Exfoliere:
  • demachiantul bifazic Balea pentru ochi.
  • gelul spumant de curatare Sebium Bioderma (review).
  • ulei migdale dulci pentru demachierea de seara.
  • crema gomaj de la Apidava (review).






 Tonifiere/Hidratare de zi/Hidratare de noapte/Masca:
  • tonifiantul Instant Boost Liz Earle (review)
  • crema hidratanta Liz Earle pentru ten mixt (eu o folosesc cel mai des ca baza de machiaj,review)
  • crema hidratanta Sebium de la Bioderma (review)
  • uleiul de migdale dulci pentru ingrijirea de seara
  • crema hidratanta Apidermaliv (review).Ultimele doua produse le-am alternat.
  • argila de la AslaVital pentru masti.


Ingrijirea corpului:
  • gelul de dus Atoderm de la Bioderma (in recipientul alb,cu pompita).Multumesc,Ioana. :*Review curand.
  • lotiunea calmanta cu levantica si musetel de la Bentley Organic (review)
  • untul solid cu musetel de la LUSH (il folosesc de putin timp,insa e senzational!!!).Review foarte curand.
  • crema pentru calcaie Apidermaliv cu menta (review)
  • crema de maini de la Cosmetic Plant (review)
   Un alt produs care mi-a placut extrem de mult este Rose Queen ball de la Lush (review foarte curand)



  Parfumul pe care l-am folosit cel mai des in aceasta iarna este M -Marcel Marongiu,de la Orfilame.O sa-i fac si un review la un moment dat.




 In materie de culori pe unghii,v-am aratat deja o serie de NOTD,aceleasi culori le-am alternat toata luna.

   In categoria LIKE,cele care mi-au placut,insa nu in mod deosebit.Sunt cateva produse de la care am avut asteptari mari si nu s-au dovedit a fi cine stie ce. (cum e cazul base coat-ului si top coat-ului de la OPI).



masca roz de la Lia-delicii pentru piele (review)

Vopsea spuma de la Palette (concluzii aici)


   LOST:produsele pe care cu siguranta nu le voi achizitiona.


deodorant Cattier (review aici)

fondul de ten Studio Artist by Oriflame

  



   Cam asta ar fi  Love/Like/Lost din prima luna a acestui an.Luna februarie se anunta mai bogata in produse noi,naturale,chiar bio.N-am vrut sa ma grabesc sa le mentionez acum,chiar daca avem deja o relatie deosebita.:P


     V-ati regasit produsele preferate in lista mea?


Pe curand,



     

 

Blog Template by YummyLolly.com