22 ian. 2012

Rutina unei bune dispozitii


    Ii spuneam mamei mele ca inca de la inceputul anului am o stare generala foarte buna,sunt pozitiva,energica si ma simt de parca o bucurie mare ma asteapta.Stai,trebuia sa zic mai intai ca eu am fost mereu mai degraba pesimista,iar riscurile erau cele la care ma gandeam intai si-ntai.Cei care ma cunosc pot confirma acest aspect,iar cei care abia ma cunosc sunt curiosi de secretul care-mi da buna dispozitie.
  
  Caut sa fiu inconjurata de oameni de calitate,oameni pozitivi,joviali,iubitori de frumos,oameni care ma inspira si de la care am mereu ceva de invatat.Invat in fiecare zi ce inseamna toleranta si asta ma ajuta sa nu sufar cand rautatea unora ma vizeaza. Imi place sa-mi iau doza de bucurie zilnica,din natura (soarele are mereu un cadou pentru mine).

 Totusi,carui fapt se datoreaza faptul ca ma simt atat de bine cu mine insami?Cu siguranta e vorba de un cumul de factori.Printre ei se numara :
  • am inceput inca din decembrie sa iau Omega3 (plus niste vitamine trimise de mama,un fel de Vitamax).
  • de mai bine de 20 de zile nu mai beau carbogazoase (cola si alte ``minuni``).
  • mananc mai multe fructe si,mai nou,salate de legume.
  • ceaiul a devenit de nelipsit din rutina unei zile.

   Nu va imaginati ca sunt inconjurata de o aura impenetrabila si ca nu cunosc oboseala.Am momente tensionate,momente in care imi doresc sa ma relaxez si atunci apelez la remedii naturiste.Un ceai imi e de ajuns,pe cuvant!




   Ce am acolo?E ceaiul relaxant ecologic,un mix ce contine:roinita,salvie,levantica,patrunjel,fenicul si galbenele.Are mirosul galbenelelor uscate natural,la soare si,indulcit cu miere,are un gust care-mi aminteste de ceaiurile bunicii.
  Hildegard este produs in Austria,este certificat ecologic si daca sunteri interesate il gasiti  online in Cosul Bio.



     Care sunt trucurile la care apelati pentru a va simti in armonie cu voi insiva?Reusiti sa faceti din acestea o rutina sanatoasa?


   Pe curand!






  P.S.:Nu uitati de concursul cu delicatese LUSH
 

Blog Template by YummyLolly.com