16 ian. 2012

Giveaway 500 followers:castiga cosmetice Revlon!*INCHIS*


   REVLON,un nume cu atata rezonanta,ca nici n-ar mai avea nevoie de prezentare.Cosmeticele Revlon sunt reprezentate de o gama larga de produse:fond de ten,fard,ruj,lac de unghii...etc.De la Revlon eu am folosit fondul de ten Colorstay.Initial mi l-am cumparat dintr-un mall si am platit aprox. 80 de lei.Mai tarziu,am aflat ca ma pot bucura de cosmeticele Revlon si fara sa platesc prea mult.Asa am descoperit blogul prin intermediul caruia am cumparat produsul meu preferat la jumatate de pret.Vreau sa mentionez ca am primit fondul de ten Colorstay in nuanta ceruta de mine,sigilat,cu grija ambalat,in cel mai scurt timp.Este vorba de cosmeticerevlon.blogspot.com.Produsele dispun mereu de promotii avantajoase,cadouri si mai ales,calitate.Recomand cu drag acest blog!


  In colaborare cu Revlon Make-up,iata primul giveaway prin care sarbatorim cei 500 de cititori inregistrati prin GFC.
 Premiul consta in doua produse Revlon:
  • un fond de ten Revlon Colorstay Mineral Mousse
  • un lac de unghii Revlon
imaginea are caracter informativ


  Va fi un singur premiu,asa ca va rog sa respectati cerintele pentru ca participarea voastra sa intre in tragerea la sorti.

 Trebuie sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare care sa includa:
1.Numele cu care ma urmariti prin GFC.
2.Raspunsul la urmatoarea intrebare:Ce cadou ofera blogul Revlon Make-up la cumparaturile de min.100 ron?Gasiti raspunsul pe pagina principala a blogului Revlon Make-up.
3.Adresa de email la care va pot contacta daca sunteti castigatorul premiului.



   Concursul incepe in acest moment si va lua sfarsit maine,17 ianuarie,la ora 12.Voi alege castigatorul cu Random.org dintre participarile valide,de aceea va rog sa va verificati inscrierea cu atentie.


  Mult succes!







 

Blog Template by YummyLolly.com