12 ian. 2012

Dupa 4 saptamani Palette Mousse Color...


    Selectata in campania Trender si Palette Mousse Color,cu 2 zile inainte de Ajunul Craciunului am primit coletul cu doua recipiente de vopsea spuma.Vazand nuanta,m-am intrebat daca vreau sa renunt la nuanta de atunci si sa ma ``imblanzesc`` cu 850 Blond Auriu.De ce nu(?),iar in ajun ma puteam mandri cu o nuanta calda si un luciu sanatos.
   Mi-am spus o prima parere,in imagini,acum doua saptamani.Desi v-am aratat tot atunci si procedeul vopsirii,trebuie sa subliniez anumite aspecte pro vopselei-spuma Palette:
  • preparare rapida,in cel mult 2 minute.Ideala mai ales atunci cand te grabesti.In ce ma priveste nu stiam daca sa folosesc ambele recipiente la aceeasi vopsire.Dupa prepararea si aplicarea continutului primului recipient,m-am gandit ca imi doresc o culoare uniforma,asa ca nu avea rost sa risc.Am desfacut imediat si al doilea recipient si in cateva clipe a fost gata,urmand aplicarea.{am vazut bloggerite cu parul foarte lung care au folosit un singur recipient de vopsea-spuma}
  • aplicarea a fost o joaca de copii.Spre deosebire de vopseaua crema,unde trebuie sa aplici mai intai la radacina,apoi suvita cu suvita,vopseaua spuma de la Palette se aplica foarte usor,asemenea samponului.Am luat vopsea in palma si am aplicat,incepand cu partea din fata a parului.
  • miros placut,de capsuni.
  • nu pateaza iremediabil.Petele cu care m-am ales pe un maieu,au iest la prima spalare normala,la masina.
  
  Daca-mi amintesc bine,am lasat vopseaua sa actioneze timp de 40 de minute,am clatit normal si am aplicat balsamul care vine impreuna cu vopseaua.

  Asa arata parul meu inainte de vopsirea cu Palette Mousse Color:



    Au trecut 4 saptamani,timp in care mi-am spalat parul de doua ori pe saptamana,cu produse specifice parului vopsit (sampon,balsam si masca).In a III-a saptamana mi-am simtit parul putin uscat,chiar si in timp ce-l spalam.De asemenea,si lipsit de stralucire.
  Despre evolutia culorii,va puteti da seama din urmatorul colaj;am facut fotografiile la fiecare sfarsit de saptamana,dupa spalarea parului.Pozele nu sunt editate deloc.




  Nuanta si-a pierdut din intensitate dupa cum se vede.Asa cum spuneam si mai sus,imi simt parul mai aspru,mai uscat,tern si lipsit de stralucire.Ma gandesc ca poate am exagerat vopsindu-mi parul cu doua recipiente.
 



 Apropos de recipiente,voi cee ati facut cu ele?Eu le-am curatat,le-am dezlipit cartonul si..intr-unul mi-am pus niste mostre care-mi ocupau sertarele,in celalalt niste pensule,iar intr-un capac niste mostre de parfumuri.










   
  Ca si experienta,vopsirea cu Palette Mousse Color a insemnat noutate,schimbare,placere.A revolutionat cumva,daca vreti,ritualul vopsirii parului.Si pentru ca nuanta imi place foarte mult,cred ca voi mai ``poposi`` o vreme si voi purta acest blond cald.
  Multumesc Trender si Palette pentru oportunitatea participarii in campanie!




   Pe curand!














 

Blog Template by YummyLolly.com